“Heel erg lekker...”

Keukens: Iers
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ten eerste is het handig om in dit restaurant een plekje te reserveren want het zit standaard stampvol. Het is een klein restaurant met een goede (humoristische) bediening. Het eten is heerlijk! Ook de wijn is heerlijk. Het principe 'bring your own' geldt voor wijn. Dat is wel een aanrader want de wijn is een beetje prijzig
De vegetarische opties zijn beperkt maar erg lekker. Wel zou iets meer afwisseling in deze gerechten fijn zijn. Anyway, ga eten bij The Vintage Kitchen!

Datum van bezoek: maart 2017

3 februari 2017 beoordeeld

Dankzij Tripadvisor gezien dat dit een heel goed restaurant is. Drie maanden vooraf gereserveerd voor woensdagavond maar was al volledig volzet. Dan toch nog een tafeltje voor 4 gevonden om 18u (maar tafel moest terug vrij zijn om 20u). Vintage Kitchen ligt in een zijstraatje waar je nooit zo een goed restaurant zou verwachten. En restaurant is ook echt vintage : klein met slechts een paar tafels en de keuken staat in het restaurant. Menu kaart is beperkt (6 of 7 gerechten per gang) en heel vriendelijk onthaal : je krijgt direct tips dat je best verschillende gerechten bestelt zodat iedereen kan proeven. En absoluut niet teleurgesteld ! Ieder gerecht is een smaakbom.
Tip voor het voorgerecht : risotto met garnalen (en heel veel garnalen !) en cajun seafood showder.
Tip voor het hoofdgerecht : Atlantic cod en gnocchi met vergeten groenten (dit is een must voor elke vegetarier : alleen een goeie kok kan groenten zo een smaak geven !)
Wij hebben de 2gangenmeunu genomen aan 28 euro en dit was elke euro waard ! Je mag ook zelf je wijn meebrengen en dan rekenen ze een kleine ontkurkingsvergoeding. Wij hadden geen wijn mee maar hebben de forfait genomen : plat en bruisend water voor iedereen die heel regelmatig wordt bijgevuld : 1 euro ! Wij hebben heel lekker gegeten met 4 volwassenen voor 127 euro !
Niet twijfelen om hier te gaan eten (als je binnenraakt...)

Datum van bezoek: februari 2017
21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten; Cajun & tomato seafood chowder, eendenpaté, kabeljauw en Irish beef. Open keuken, chefkok bedrijft topsport! Erg klantvriendelijke bediening. Tip: reserveren is aan te raden; stuur een mail;)

Datum van bezoek: juli 2016
27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond wezen eten. Werkelijk fantastisch. Kregen risotto en toetje (chocolade taart /cake) gratis om te proeven. Nadien nog een glaasje bubbels van het huis. Lam valt zo van t bot af als je je vork er in zet. Hoeft geen mes aan te pas te komen. Fantastische ober, gezellige sfeer.
Grote porties eten. Onmogelijk dat je met honger naar huis gaat.

Datum van bezoek: april 2016
5 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de beoordelingen op TripAdvisor gelezen te hebben, heb ik 's middags gereserveerd. Als we om 18.00 uur zouden komen en om 20.00 uur klaar zouden zijn dan was er nog een tafeltje. Als voorgerecht had mijn man de chowder gekozen die heerlijk was en ik de geitenkaas parfait met abrikozen en biet, een unieke combinatie, fantastisch. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de lamb shanks die zo mals was dat hij van het bot gleed en mijn man had kip die ook verrukkelijk was, alleen het was wel heel veel. Maar omdat het zo lekker was eet je dus veel meer. Er kon dus helaas geen toetje bij.
Maar een echte aanrader. De uitbater was ook een zeer leuk aanwezige man.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die The Vintage Kitchen bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In The Vintage Kitchen geweest? Deel je ervaringen!