“Snelle hap”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij, gezellig en heerlijk. Voor een lekkere, snelle hap die betaalbaar is moet je hier zijn. Het toetje is een aanrader... zeker de caramel cake met vanilla ijs.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval dit restaurant ontdekt omdat ons hostel op de hoek zat. Wat een fijne zaak is dit! Echt waar voor je geld, wij hadden een ontbijt en dat was heel goed, vers en ruim voldoende. Een aanrader!

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie en Cheese-Tobleronecake. Voor je het weet loop je voorbij dit supergezellige local restaurant op de hoek van een grijze straat waar niet veel te beleven is. Gelukkig tipte het boekje 100% Dublin ons om hier binnen te gaan. Super vriendelijk personeel en inderdaad heerlijk gebak!

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer toffe plek, toffe mensen, vlotte bediening, zeer lekkere simpele gerechtjes. Een aanrader, zeker als tussendoortje.

12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig en gastvrij restaurant
Eten was heerlijk en met veel liefde bereid
Komen zeker nog een keer terug

Reizigers die Wuff bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In Wuff geweest? Deel je ervaringen!