“Leuk tentje om te ontbijten”
Beoordeling van Lovinspoon

Lovinspoon
Geclassificeerd als nr. 17 van 2.935 Restaurants in Dublin
Keukens: Iers
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
3 september 2018 beoordeeld

Wij hebben hier afgelopen weekend ontbeten. Een zeer uitgebreide kaart, vriendelijke bediening. Ik had de pannenkoeken met stroop en spek, lekker.

Datum van bezoek: september 2018

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en een leuke sfeer het eten viel goed Vriendelijk personeel en typisch Engels eten! Zeker de moeite waard als je in de buurt bent

Datum van bezoek: mei 2018
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar zeer sfeervol café. Wij besloten om ons ontbijt hier te nuttigen, iets waar we achter af geen spijt van hebben gehad. Speciaal omdat ik graag café's en pubs bezoek waar meer lokale bevolking komt dan toeristen. Waarschijnlijk had ik deze review niet moeten schrijven, want tot vandaag was "The lovingspoon" naar mijn mening meer een café voor Dublinners dan voor toeristen. De bediening is zeer bezorgzaam dit is te merken aan het lekkere ontbijt. De Big Breakfast was zelfs voor mij erg groot, kon de gehele dag er tegen aan. Smakelijk eten.

Datum van bezoek: mei 2018
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een Iers ontbijt big/ regular or small kun je in dit gezellige eettentje terecht. Maar wij kwamen drie keer terug voor het heerlijke gezonde ontbijt: granola with greek yoghurt.

Datum van bezoek: augustus 2017
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier terecht gekomen door de positieve reviews en hebben daar geen spijt van gehad. Zeer lekkere vegi breakfast, zelfs een extra pannekoek gekregen en verse, goede koffie

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Lovinspoon bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In Lovinspoon geweest? Deel je ervaringen!