“Lunch”

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Spaanse restaurant in Dublin is geschikt voor een basic lunch. Goede verhouding prijs/kwaliteit , de producten zijn eerlijk maar eenvoudig bereid.
Toch lekker ....

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na even zoeken naar een geschikt restaurant voor een lunch kwamen we bij deze tapasbar. Voor een lunchmenu met voorgerecht en hoofdgerecht betaalde we 10 euro. De kwaliteit was zeer goed, erg verrassend dat we voor deze prijs zo lekker hebben gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij (4) waren in Dublin voor een lang weekend. Je moet hier echt reserveren maar dat is het waard. Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart. Lekker wijntje er bij en een goede serveerster! (Die van ons kwam van origine uit Cork).

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend gezellig ingericht met Spaanse basiskleuren. Lunchkaart waarin iets te kiezen is. Wij namen calamaresringen en paella met kip en chorizo. Lekker pittig van smaak. Met de gloeiendhete paella uit een pannetje en Spaanse muziek op de achtergrond moesten we een beetje terugdenken aan de Plaza Mayor in Salamanca.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tapasbar, heel gezellig zitten, vriendelijk personeel en lekker.. een aanrader! Dicht bij het standbeeld van Molly Malone..

Reizigers die Salamanca bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In Salamanca geweest? Deel je ervaringen!