“Rommeltje”

US$ 52,71*
Vanaf
Book of Kells Early Access Tour with Dublin Castle
Geclassificeerd als nr. 103 van 573 dingen om te doen in Dublin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Recent in Engeland en Wales geweest. De kastelen die ik daar heb kunnen bezichtigen, hebben veel meer indruk gemaakt dan Dublin Castle. Het komt mij wat over als een rommelig geheel. Veel bijgebouwd zonder cohesie met het bestaande. Dit is ook zo’n beetje het nationale paleis van Ierland. Daarom had ik er meer van verwacht. Positief: het is niet duur, dus prijs kwaliteit wel ok.

20 februari 2018 beoordeeld

Niet het hele kasteel is toegankelijk, maar de gedeeltes die dat wel zijn zijn erg mooi. Een paar mooi gedecoreerde zalen waar tevens de tentoonstelling Making Majesty te zien is over het gebruik van koninklijke status om het regentschap te versterken.

27 januari 2018 beoordeeld

We zijn niet in het Castle geweest, omdat door een afweging dat teveel tijd zou kosten, ten koste van andere attracties. Wel is het Dublin Castle de moeite waard om te bezoeken.
Let op het parkje erachter, vanuit daar isd e toren mooi te zien.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechts een deel van het kasteel is open voor publiek, maar is zeker de moeite waard om te bezoeken. Meest indrukwekkend vond ik St. Patrick’s Hall!

Bekijk meer beoordelingen
13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dublin Castle absoluut niet de moeite waard. Mocht je veel dagen over hebben en je vervelen dan is het prima, redt je het niet, geen probleem. Je mist niet veel.

Reizigers die Dublin Castle bekeken, bekeken ook

In Dublin Castle geweest? Deel je ervaringen!