Van tevoren boeken

vanaf US$ 28,90
vanaf US$ 56,60
vanaf US$ 23,10
Beoordeeld op 30 november 2017

Zeer de moeite waard om hier een rondleiding te hebben.
Goede gids met kennis van zaken.
Ook het hoofdstuk Uprising komt hier aan bod.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 6 november 2017

Het binnenplein en het park is indrukwekkend. Het kasteel hebben we bezocht zonder gids, maar je kan ook een app downloaden waar je info op kan vinden.

Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit kasteel ligt achter city hall en heeft een grote binnenplaats. De plek vonden wij niet erg bijzonder.

Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het kasteel van Dublin, of wat er nog van over is, is leuk om te bezoeken als je toch in de buurt bent. Niet super bijzonder verder.

Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

De plek van Dublin met de geschiedenis van de Engelse overheersing. Prachtig kasteel met een indrukwekkende toren