“Rondleiding”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 46,20*
Vanaf
Dublin Highlights Tour Including Skip-the-Line St ...
Geclassificeerd als nr. 104 van 578 dingen om te doen in Dublin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 november 2017 beoordeeld

Zeer de moeite waard om hier een rondleiding te hebben.
Goede gids met kennis van zaken.
Ook het hoofdstuk Uprising komt hier aan bod.

6 november 2017 beoordeeld

Het binnenplein en het park is indrukwekkend. Het kasteel hebben we bezocht zonder gids, maar je kan ook een app downloaden waar je info op kan vinden.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kasteel ligt achter city hall en heeft een grote binnenplaats. De plek vonden wij niet erg bijzonder.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kasteel van Dublin, of wat er nog van over is, is leuk om te bezoeken als je toch in de buurt bent. Niet super bijzonder verder.

Bekijk meer beoordelingen
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De plek van Dublin met de geschiedenis van de Engelse overheersing. Prachtig kasteel met een indrukwekkende toren

Reizigers die Dublin Castle bekeken, bekeken ook

In Dublin Castle geweest? Deel je ervaringen!