Van tevoren boeken

vanaf US$ 28,80
vanaf US$ 23,00
vanaf US$ 56,40
Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit kasteel ligt achter city hall en heeft een grote binnenplaats. De plek vonden wij niet erg bijzonder.

Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het kasteel van Dublin, of wat er nog van over is, is leuk om te bezoeken als je toch in de buurt bent. Niet super bijzonder verder.

Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

De plek van Dublin met de geschiedenis van de Engelse overheersing. Prachtig kasteel met een indrukwekkende toren

Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zijn erin geweest 7 euro per persoon wilden de tour maar was vol dus zelf op pad. Mooi om te zien maar voor wat je kon zien 7 euro erg duur viel ons erg tegen ..

Beoordeeld op 24 september 2017

Ik vond dit persoonlijk geen aanrader, weinig te bezoeken als je de onbegeleide toer neemt. Wat te bezoeken is, is wel mooi

Datum van activiteit: september 2017