“Indrukwekkend”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 69,48*
Vanaf
Dublin Pass inclusief hop-on hop-off tour en ...
Geclassificeerd als nr. 22 van 573 dingen om te doen in Dublin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Kluisjes / opslag, Activiteiten voor jonge kinderen, Voedsel te koop, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Rolstoeltoegang
12 november 2017 beoordeeld

Indrukwekkende collectie. Enthousiaste vrijwilligers die je van alles vertellen. Meer weet ik niet te vertellen, ga t zelf zien!

16 september 2017 beoordeeld

Als je in de longroom loop, en weleens een film van Harry Potter heb gezien. Kunnen de boeken zomaar van vliegen.
Leuk om gezien te hebben,

18 juli 2017 beoordeeld

Aangezien de lift - door onverklaarbare redenen - buiten werking was en voorlopig niet meer in gebruik zou worden genomen en mijn mede reiziger moeilijk ter been was, hebben we helaas deze library over moeten slaan.

4 april 2017 beoordeeld

De tentoonstelling is echt de moeite waard, en dan nog gratis bovendien. De stukken zijn uniek en mooi uitgestald. Als het mooi weer is, is het plein vlak voor de bib een leuke plaats om te zitten.

Bekijk meer beoordelingen
9 januari 2017 beoordeeld

Mooie en interessante tentoonstelling, die zeker een bezoekje waard is. De bibliotheek is echt indrukwekkend.

Reizigers die Chester Beatty Library bekeken, bekeken ook

In Chester Beatty Library geweest? Deel je ervaringen!