“Geen lift”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 69,17*
Vanaf
Dublin Pass inclusief hop-on hop-off tour en ...
Geclassificeerd als nr. 22 van 575 dingen om te doen in Dublin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Voedsel te koop, Kluisjes / opslag
18 juli 2017 beoordeeld

Aangezien de lift - door onverklaarbare redenen - buiten werking was en voorlopig niet meer in gebruik zou worden genomen en mijn mede reiziger moeilijk ter been was, hebben we helaas deze library over moeten slaan.

4 april 2017 beoordeeld

De tentoonstelling is echt de moeite waard, en dan nog gratis bovendien. De stukken zijn uniek en mooi uitgestald. Als het mooi weer is, is het plein vlak voor de bib een leuke plaats om te zitten.

9 januari 2017 beoordeeld

Mooie en interessante tentoonstelling, die zeker een bezoekje waard is. De bibliotheek is echt indrukwekkend.

14 december 2016 beoordeeld

op het universiteits complex is deze gigantische bibliotheek gevestigd. Torenhoge boekenkasten vol met oude boeken welke nog steeds ingelezen kunnen worden.

Bekijk meer beoordelingen
13 december 2016 beoordeeld

Chester Beatty Library" is een absolute aanrader in Dublin. Chester Beatty Library is gratis toegankeiljk, maar moet absoluut niet onder doen voor de bekendere musea in Dublin.Persoonlijk vond ik het zelfs nog beter dan "Book of Kells" museum.Terecht omschreven door lonely planet als "the best museum in Dublin, and probably in Europe". Een verborgen parel in Dublin.

Een zeer indrukwekkende collectie, prachtige manuscripten, zeer verfijnde gedetailleerde prenten, en zoveel meer dan dat. Dit alles wordt op een zeer verzorgde, heldere en heel toegankelijke manier tentoon gesteld. Je moet al heel erg je best doen om dit museum nièt interessant te vinden.
De tentoonstelling op het tweede verdiep over de wereldgodsdiensten vond ik vooral zeer de moeite en heel creatief gedaan.

Wie wil kan er gerust een halve dag ronddwalen, ideaal voor een regenachtige dag in Dublin. Je kunt er ook lekker eten (zie the silk road café).
Duur van het bezoek: min. een halve dag.

Reizigers die Chester Beatty Library bekeken, bekeken ook

In Chester Beatty Library geweest? Deel je ervaringen!