30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven twee nachten in deze B&B. Prettige wijk, handige locatie. Onze reeds 4 maanden van tevoren geboekte kamer bleek aan de achterkant van de dependence, twee deuren verder, op de bovenste, derde verdieping, zonder lift. De kamer zelf rook zoet-weeig, erg overheersend. Erg klein, nauwelijks ruimte rond het 2-persoons bed, en een gemoderniseerde, maar piepkleine badkamer/douche. Maar het vervelendste vond ik het kleine raam dat nauwelijks open kon. Geen brandtrap aan de buitenzijde. Geen fijn gevoel. Ontvangst was verder heel vriendelijk. Auto werd door hen op eigen terrein geparkeerd. Ontbijt was redelijk, eieren naar wens bereid. De foto's gaven een onterechte luxe indruk van deze sleetse en toch zeer prijzige B&B. Geen aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastisch hotel met een grote gastvrijheid en excellente service. Een zeer warme vriendelijke ontvangst viel ons ten deel ! De lounge zeer sfeervol en de Irish coffee een aanrader. Fantastisch ontbijt. De ligging in een mooie wijk op loopafstand van het centrum van Dublin.
De kamer was prima en parkeergelegenheid aanwezig.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Oud, maar charmant. Gunstige en rustige locatie. Ontvangst met irish coffee en Rumi (de manager) is zeer behulpzaam en vriendelijk bij vragen en tips! Denkt met je mee, print route uit etc.
Uitgebreid en lekker ontbijt.
Wij hadden triple kamer 10. Badkamer is oud. Maar ok.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
26 december 2014 beoordeeld

Verjaardagsreisje naar Dublin. Hotelletje op z'n Georgiaans, leuk, dikke tapijten, ontbijt met bediening, ietwat gedateerde kamers...Probeer het Ierse ontbijt, met Black- and white pudding...Vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamertip: ...er is geen lift, kamer op de bovenverdieping is niet aan te raden...
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
24 september 2013 beoordeeld

Goede locatie, vriendelijke service en een uitstekend ontbijt. Het centrum is lopend te bereiken en er is een tesco om de hoek. Twee prachtige parken op een paar minuten. Als ik terug zou gaan zou ik zeker weer Kilronan house boeken!

Kamertip: Wij zaten op de bovenste verdieping, dat zijn wel een paar trappen... dus als je dat niet fijn vind dan vragen om een kamer op de eerste verdieping.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner