20 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Kamers zijn schoon. Wij hadden een prachtig uitzicht. Goede bedden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig ontbijt! Alleen de salon vonden wij niet gezellig. 1 keer later op de avond een drankje bestelt bij een tafel aan de bar. Wij zijn grote mensen, maar voelde ons klein vanwege te hoge tafel met te lage krukken. Was heel lachwekkend, dus hebben we ons drankje meegenomen naar de kamer. De salon doetvjeel rommelig en ongezellig aan. Te fel verlicht. Zeker als je de Ierse pub gewend bent

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
AshlingHotelDublin, General Manager van Ashling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

Hartelijk dank voor je mening en uw feedback van uw verblijf in het Ashling Hotel, Dublin. Ik was erg blij te horen dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat je gevonden ons team zo vriendelijk en behulpzaam. Ik was ook blij te horen dat u genoten van ons ontbijt buffet. Ik hoop je terug naar het Ashling Hotel weer welkom binnenkort.

9 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt iets buiten het centrum, maar vanaf Heuston station kun je heel makkelijk reizen naar het centrum of naar het vliegveld. Dit Hotel ligt weer zeer gunstig om de Guinness store House en om Kilmainham Gaol Museum te bezoeken. Gastvrij personeel. Wij zaten op de 3e verdieping, daar zijn ze nu een aantal kamers aan het opknappen. Dit veroorzaakte wel wat verflucht op de gang, maar daar had je in de kamer geen last van.

Verbleef: januari 2017
AshlingHotelDublin, General Manager van Ashling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Dank u voor uw mening over uw verblijf in het Ashling Hotel. Ik was erg blij om te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons en hopen u weer terug naar het hotel van harte welkom in de toekomst.

21 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de buitenkant zie je al wat dit hotel te bieden heeft: klasse. En dat is zeker voor Dublin vrij bijzonder. Het personeel is gast gericht en let op een prettige manier op je. De kamers zijn prima uitgerust. Ik vroeg om een rustige kamer en kreeg die. Omdat ik wel wat lang moest wachten kreeg ik nog een voucher voor een gratis glas Prosecco.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
1  Bedank P. H
AshlingHotelDublin, General Manager van Ashling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw recente verblijf in het Ashling Hotel, Dublin. Ik was erg blij om te horen dat u genoten van uw verblijf en hopen dat je weer terug naar het hotel van harte welkom in de nabije toekomst.

Algemeen directeu

24 augustus 2016 beoordeeld

Mooi hotel in Dublin, personeel heel vriendelijk. Ontbijt niet duur en heel goed. De ligging is voor een weekend-trip wat minder, het is net iets te ver van het centrum om te belopen. Er passeert wel een tram.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
AshlingHotelDublin, General Manager van Ashling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw recente verblijf in het Ashling Hotel. Ik was zo blij om te horen dat je vond dat het hotel schoon en het personeel behulpzaam. Het is een schande dat je niet genieten van onze selectie bij het ontbijt. Ik hoop dat u terugkeren naar ons opnieuw als u terug naar Dublin komen.

Beste wensen

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en groot hotel om Dublin te verkennen. Net even buiten het centrum maar dit is prima te bereiken met de voet of met de tram. Wij zijn hier met het voetbalteam geweest en hebben hier in een aan familyrooms verbleven. Deze waren netjes en zagen er erg goed uit. Ons verblijf hier was top!

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
AshlingHotelDublin, General Manager van Ashling Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw recente verblijf in het Ashling Hotel. Ik was zo blij om te horen dat je de locatie geweldig voor het krijgen van rond de stad gevonden. Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over de familiekamers. Ik hoop dat je weer terug om ons te verwelkomen in de nabije toekomst.

Beste wensen