“Goed hotel met leuke bar en perfecte ligging”
Beoordeling van Blooms Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Blooms Hotel
Beoordeeld als nr. 78 van 150 hotels in Dublin
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft ruime,schone kamers. De bedden zijn niet van boxspring kwaliteit maar voor een paar nachten prima te doen. Blooms ligt perfect in de Temple Bar regio. Nagenoeg alle gebouwen en activiteiten zijn op loopafstand. De Temple Bar wijk is het meest gezellige deel van Dublin met vele bars en restaurants. Veel live muziek oa ook in het VAT House de bar onder/aangrenzend aan Blooms hotel.
Personeel is vriendelijk en er staat bij de entree een display met veel info over Dublin. Airlink bus 747 (luchthaven shuttle) stopt op 2-3 min lopen van hotel,ideaal!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
JR0113, Front Office Manager van Blooms Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Dear Frank T

Thank you so much for posting your review of your recent stay at Blooms Hotel. I am so glad that you enjoyed your stay and our wonderfully central location!
Hope to welcome you back to Blooms Hotel soon.

Kind regards,
Grainne

6 augustus 2017 beoordeeld

Hotel ligt heel centraal. Bar en discotheek in het hotel gevestigd. We sliepen op de 4e verdieping, echter boven de discotheek, dus tot 2.30 hoorden we muziek. Maar dit heeft ons niet gestoord. Ontbijt sober, niets bijzonders. Kamers netjes en schoon. Ligging is prima. De bus vanuit het vliegveld stopt 200 meter van het hotel. Trinity, o'connely street, kerkjes en andere bezienswaardigheden in de buurt en op loopafstand. Zeer leuke barretjes en eetgelegenheden in de buurt van het hotel. Heerlijke muziek, pintjes en gezelligheid. Ik vind dit hotel een aanrader wanneer je centraal wil logeren, in de buurt van de gezelligheid en niet gaat zeuren over muziek over overlast, 2 prima nachten gehad!!!!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste nacht veel overlast van geluid, probeer kamer 202 te vermijden, van compressor of generator. Na melding gemaakt te hebben, andere kamer gekregen en die was zeer goed. Behulpzaam personeel, een goede pub waar het eten zeker aan te raden is.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel was simpel maar wel schoon en staat op een goddelijke plek. Wij (mijn beste vriend) en ik kregen een kamer helemaal bovenin het hotel. Gelukkig hadden we een kamer gekregen met aparte bedden en zijn we niet geüpgrade naar een tweepersoonsbed haha. De ramen waren maar enkel glas, maar doordat wij op de bovenste verdieping sliepen hadden we geen last van het geluid. De bedden lagen prima en de badkamer was schoon. We kregen bij aankomst een bon voor een welkomstdrankje in de bar en we hadden 'gratis' toegang tot de club die onder het hotel gevestigd zit. Echter was deze niet niet geopend, alleen in het weekend. Alle kroegen en clubs zijn op loopafstand, dus een ideale locatie om te slapen als je van een goed feestje houdt!

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
2 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is lekker centraal gelegen en bevind zich in Temple Bar.
Wij hadden een kamer aan de achter/binnen zijde waardoor het muisstil was op de kamer, de onder gelegen discotheek is alleen op vrijdag en zaterdag open waardoor we hier geen last van hadden.
Het was een nette kamer.

We kwamen een paar uur van te voren an en konden onze bagage kosteloos stallen.

Pub the VAT house is vanuit het hotel te bereiken.

Om de hoek ligt de hoofdstraat van uitgaansgebied Temple Bar, maar betaal je liever wat minder dan de toeristische €7,60 voor een pint, kun je ook de straat bij het hotel oversteken, in die wijk betaal je gauw €2,00 minder voor een biertje.

Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
27 november 2016 beoordeeld

We hadden een zeer goed verblijf, in het centrum van de "toeristen en cultuur-regio".
Ontbijt was klassiek engels uitgebreid ontbijt, niks tekort! Enkel de twee euro per koffer, voor het langer bijhouden van de bagage vonden we toch even teveel.

Verbleef: November, 2016, reisde met familie
29 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel is zeker aan te bevelen als je in de wijk Temple Bar wilt overnachten. Prima hotel met mooie kamers, perfect ontbijt en hele mooie pub met goed eten. Het is we wat gehorig door airco's buiten of feestgedruis maar het is zeker niet al te storend.

Kamertip: Kamers aan de achterkant liggen wat rustiger.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Dublin bekeken
Temple Bar Inn
South City Centre
Paramount Hotel Temple Bar
Handels Hotel Temple Bar
Prijzen weergeven

In Blooms Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Blooms Hotel

Adres: 6 Anglesea Street | Temple Bar, Dublin 2, Ierland
Locatie: Ierland > Leinster > Graafschap Dublin > Dublin > South City Centre , Temple Bar
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 78 van 150 hotels in Dublin
Prijsklasse: € 63 - € 211 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Blooms Hotel 3*
Aantal kamers: 100
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Blooms Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Blooms Hotel Dublin

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?