Beoordeeld op 18 juli 2017

Mooi hotel. We hadden een mooie grote kamer met bad. Erg vriendelijk personeel. Ze gaven allerlei tips wat te doen in Dublin. Ontbijt prima en meer dan voldoende. Kortom het was gewoon tip top in orde!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 juli 2017

Net hotel met grote nette kamers. nette schone badkamer. Leuk aangekleed. Grote parkeergelegenheid op het terrein zelf zonder extra kosten. Goede bedden. Centrum goed bereikbaar. Goed restaurant met prima bediening aanwezig.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 mei 2017 via mobiele applicatie

Drie nachten geslapen in dit hotel. Met de DART ben je zo in het centrum en de gele HOP ON HOP OFF bushalte is in de buurt.
Personeel is zeer klantgericht. Uitstekend ontbijtbuffet.
In de BAR kun je heerlijk eten met een dagelijkse special.
Ideaal voor een stedentrip naar Dublin of als start- of eindpunt voor een rondreis.

Datum van verblijf: mei 2017
Sandymount_Hotel, Owner van Sandymount Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017

Dear Guest,

Thank you for your kind review.

My staff greatly appreciated your kind comments.

Beoordeeld op 24 april 2017

Sandymount hotel is een net hotel. Op 10 trein minuten van het centrum van Dublin, centraal en toch rustig. De kamers zijn niet groot, en dan heb je 2 bedden, 1 (klein) 2-persoons en 1 eenpersoonsbed. Al met al een beetje krap. Badkamer is ook niet groot.

Het hotel is schoon en goed georganiseerd. Het ontbijt is heel goed, het diner is goed.

Datum van verblijf: april 2017
Sandymount_Hotel, Owner van Sandymount Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2017

Dear Frank,

Thank you for your review.

Your positive comments are much appreciated. As the hotel is adapted from Victorian buildings, the rooms vary in shape and size.

Beoordeeld op 8 september 2016

Prima hotel, goede bedden, lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Het centrum was goed te bereiken met het openbaar vervoer. Een paar minpunten: 1) de kamer was echt te klein. We waren op rondreis en hadden 2 grote koffers bij ons. Deze konden we niet goed plaatsen zonder er last van te hebben. 2) ons raam was op de begane grond, verstopt in een hoekje naast de doorgang van het parkeerterrein achter het hotel. Dit geeft geen veilig gevoel voor de nacht. 3) Wij vonden contactlenzen in de douche. Eén voor het bad en de ander op de wc-pot. Wij vragen ons dus af van wie die lenzen zijn geweest. Is de wc-pot wel schoongemaakt na het verblijf van de vorige gasten?

Kamertip: Vraag om een ruime kamer op één van de verdiepingen.
Datum van verblijf: september 2016
Sandymount_Hotel, Owner van Sandymount Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2016

Dear Guest,

Thank you for your review.

Your kind feedback is greatly appreciated. I apologise for the contact lenses, and this will be brought to the attention of my Housekeeping Manager.