11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel net buiten het centrum van Dublin, 10 minuten met de trein vanuit het centrum. Gelegen in een rustige buurt. Hotel heeft het goed voor elkaar: goede kamers, prima ontbijt en gezellige bar. Het ongemak betreft een hinderlijke hoge pieptoon buiten onze kamer waardoor we het raam niet open komen houden. We hebben het wel gemeld, maar er is in de drie dagen dat we er waren niets aan veranderd. Dat geeft mij het idee dat ze een dergelijke klacht toch niet serieus nemen. Vandaar dat ik het houd op ' gemiddeld'.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel op loopafstand van een treinstation. Twee haltes met de trein en je zit in het centrum. De service van het hotel is prima, er is snelle wifi en het ontbijt is goed. Wij waren met z'n drieën en hadden de mogelijkheid om een drie persoons kamer te nemen, wat wij erg prettig vonden.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en netjes hotel, net iets buiten de stad. De DART brengt je in 10 min. in hartje centrum.

Ruime kamer, goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel.
Plattegrond van de stad verkrijgbaar bij de receptie.

Enige minpunt is dat er niet echt goed een raam open kon in de kamer, waardoor het wat benauwd bleef.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Sandymount_Hotel, Owner van Sandymount Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Dear Kyara,

Thank you for your review.

Your positive feedback is greatly appreciated. Your comment regarding the bedroom window has been referred to my maintenance manager.

With kind regards,

John Loughran
Owner

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen in een kamer die pas was gerenoveerd want de lades van de wastafel zaten zelfs nog los. De kamer was niet erg ruim maar was wel voorzien van de gebruikelijke voorzieningen. Ontbijt was van een goed gehalte.
Receptie was erg vriendelijk maar gaf niet altijd de goede informatie ten aanzien van welk openbaar vervoer naar een bekend museum.
Locatie erg goed nabij een station.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner

Dear Peter,

Thank you for your review. Your kind comments are appreciated. We are preparing an information booklet for our guests.

With kind regards,

John Loughran
Owner

2 juni 2016 beoordeeld

Ruime Kamers, vriendelijk personeel,vlakbij trein stationnetje, vlakbij boot. Zeer rustige omgeving. Prima ontbijt, glutenvrije voeding. Wel wat smalle gangen. Lift.Vrij parkeren bij hotel.Roomservice.

Kamertip: Rustige omgeving en toch snel in hartje Dublin ( treintje)
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden