Beoordeeld op 2 april 2016

Prachtig hotel in het centrum van Dublin. Smaakvol ingerichte kamers met heel goed bed en kussens. Heel vriendelijk, behulpzaam personeel. Lekker ontbijt met keuze aan de kaart in de prijs inbegrepen.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 1 februari 2016

Brooks Hotel ligt zeer centraal aan de redelijk rustige Drury Street. Alle top attracties zijn gemakkelijk te voet bereikbaar. Zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie met een grappige Ierse mevrouw, die bereidwillig ons uitlegde wat we zeker niet moesten missen (en dat verder dan de gemiddelde reisgids!). We hadden een pracht kamer aan de voorkant, voorzien van alle gemak. Niets op aan te merken! Zeer uitgebreid ontbijt voor een alleszins schappelijke prijs.
Opvallend vonden we de rust, die de bediening in het hotel uitstraalde. Je merkt niet dat je in hartje centrum zat!
Een volgende keer in Dublin weten we waar we willen overnachten!

Kamertip: Kamers aan de voorkant lijken minder last van straatgeluiden te hebben.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 22 september 2015 via mobiele applicatie

Werkelijk een genot om hier te blijven. De staf behandeld je alsof je een VIP bent. Ze kunnen niet genoeg voor je doen. Zijn humoristisch en informatief. Ontbjt is goed. Geen enkel klacht. Top hotel die centraal gelegen is. Zelfs de bar is leuk en de staf daar ook behulpzaam. Een aanrader

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 januari 2015 via mobiele applicatie

Geweldige service. Zeer hygiënisch. Warm ontbijt a la minute te bestellen (wat een serieus voordeel is), daarom is het buffet wat beperkt. Ligging kan niet beter zijn, perfect. Zeer centraal. Zeer vriendelijk personeel.
Kortom ideaal voor een weekendje Dublin.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 20 juni 2013

Het Brooks Hotel ligt op 5 minuten stappen van Trinity en 10 minuten van Temple Bar.
Wij bezochten Dublin omwille van Bloomsday - 16 juni, de dag waarop de hele Ulysses van James Joyce zich afspeelt. Heel de stad is dan in rep en roer, zonder echter tot een onoverzichtelijke drukte te leiden.
In het hotel zelf blijft alles rustig en onder controle: een grote groep Japanners werd in 10 minuten tijd ordentelijk naar hun kamers gebracht. Het restaurant van het hotel, "Francesca's" is prijs/kwaliteit zeer goed, en staat daarom overal gunstig aangeschreven.
Een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2013