Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Hier uiteindelijk beland voor een weekendje Dublin. Een stad met een bruisend pub leven en ik denk dat dat ook echt de kracht van de stad is. Maar over deze Inn. Nette entree en nette kamers. Wij hadden hadden twee aparte bedden 1 kingsize en een normaal groot bed. De badkamer is prima, ikzelf ben geen fan van een douchegordijn, vind ik goedkoop aandoen. Badkamer was schoon alles zat erin. Handdoeken genoeg. Ook ontbijt typisch Engels maar dat weet je dan ook je bent in Dublin tenminste. Ook voor iemand die iets anders wilde was er genoeg. Koffie ok, wat te slappe bonen in reservoir. Nee deze Inn voor een weekend was heel goed

Datum van verblijf: januari 2018
AlanBuckley, Manager van Jurys Inn Dublin Christchurch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018

Dear Michiel,

I would like to take this opportunity to thank you for choosing to stay at Jurys Inn Christchurch and also for your comments regarding your stay with us.

It is always nice to receive such lovely comments from our guests about our staff and our hotel. All comments received are placed on a notice board in the staff area so all of the team are aware of all feedback on our product and service.

Thank you for your constructive comments, which I feel have been beneficial to Jurys Inn Christchurch.

Once again, thank you for staying at Jurys Inn Christchurch and we look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards,
Cristian S.
Operations Manager

Beoordeeld op 16 november 2017 via mobiele applicatie

Het verblijf is het hotel was hartstikke fijn. De medewerkers waren zeer attent. Ze hadden meerdere tips voor leuke bezienswaardigheden en restaurants in de buurt. Kamers zagen er goed uit en waren schoon. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Datum van verblijf: november 2017
AlanBuckley, General Manager van Jurys Inn Dublin Christchurch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2017

Dear Bas,

Thank you for this lovely and kind feedback, we are delighted you enjoyed your stay here with us.

Thank you once again and we hope to welcome you back soon.

Kind regards,
Alan Buckley
General Manager

Beoordeeld op 7 november 2017

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer zag er net zo uit als op de website. 's Nachts heb je erg weinig last van lawaai.
Bovendien was het hotel erg goed gelegen. Alles is bijna op 10 minuten wandelafstand, Christchurch en St-Patrick's Cathedral zijn zelfs vlakbij.
Het ontbijt kostte maar 7.6€ pp en was erg gevarieerd.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 18 september 2017

Heel prettig hotel. Goede, niet overdreven, kamer met een twee persoons en een één persoons bed. Echter, naar mijn mening, het bed op ouderwetse maatstaven: ik schat niet langer dan 1.90 meter. Beetje kort naar Europese maatstaven. Verder alles oké.
Zeer goed ontbijt en welwillend personeel. Niet goedkoop, maar gezien de locatie zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 januari 2017

Ontbijt was prima, kamers ook. Personeel aardig en super behulpzaan. Lekker dicht bij de Tempel Bar. Tegenover het hotel is een opstapplaats voor de hop on hop off bus... zeker een aanrader. Helemaal super!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Jurys Inn