Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Unieke bar

Wanneer je in Dublin bent dien je de oudste kroeg van Ierland te bezoeken. Voorwaar geen straf ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
panchogeurts
Roermond, Nederland
Lekker eten in de oudste pub van Ierland

We hebben een aantal keren gegeten in de The Brazen Head. Het is er eigenlijk altijd wel druk, maar ... meer lezen

Beoordeeld op 26 oktober 2018
pwjstarfox
Nieuwegein, Nederland
Lees alle 1.253 beoordelingen

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Dublin
vanaf US$ 23,00
vanaf US$ 16,10
vanaf US$ 46,00
vanaf US$ 23,00
Beoordeeld op 22 mei 2018

Voor het concert van Ed Sheeran hadden we nog wat tijd en hebben we hier gezeten. Lekker pub food, goede biertjes en een prachtige setting. Met mijn vriendin heerlijk gezeten in een sfeervolle kroeg.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 16 mei 2018

Ga niet op zaterdagmiddag voor een lunch... Veel te druk en luidruchtig. Niet erg want daar is het een pub voor. Supergezellig en voldoende keuze aan drinks.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018

De meest gezellige pub die we bezocht hebben tijdens ons verblijf in Dublin. Elke dag live muziek. Erg vriendelijk personeel, ze serveren er buiten drank ook uitstekende maaltijden. Zo lekker dat we er na nog 2 andere gelegenheden geprobeerd te hebben er 3 van de 5 dagen van ons verblijf gegeten hebben. Een echte aanrader.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 23 januari 2018

Ongetwijfeld de sfeervolste en gezelligste pub van de 7 die we in Dublin bezochten. Eigenlijk zijn het 4 grote huiskamers. Je kunt er zowel als koppel als met groepen terecht. Op `onze` zondag af 6 uur een Iers trio met vele meezingers aan de gang.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018

Je verwacht niet als je binnenkomt dat het binnen zo groot is.
Allemaal kleine kamertjes gevuld met gezelligheid, lekker eten en diverse soorten bier.

Datum van activiteit: januari 2018