“Leuke oude pub”

The Brazen Head
Geclassificeerd als nr. 15 van 297 Nachtleven in Dublin
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie oude pub met diverse ruimten. We hebben een geitekaassalade en een vis chowder gegeten, helaas beide veel te weinig. Ik ga hier niet meer heen om te eten. Bier was ook 10% duurder dan elders.

22 mei 2018 beoordeeld

Voor het concert van Ed Sheeran hadden we nog wat tijd en hebben we hier gezeten. Lekker pub food, goede biertjes en een prachtige setting. Met mijn vriendin heerlijk gezeten in een sfeervolle kroeg.

16 mei 2018 beoordeeld

Ga niet op zaterdagmiddag voor een lunch... Veel te druk en luidruchtig. Niet erg want daar is het een pub voor. Supergezellig en voldoende keuze aan drinks.

14 februari 2018 beoordeeld

De meest gezellige pub die we bezocht hebben tijdens ons verblijf in Dublin. Elke dag live muziek. Erg vriendelijk personeel, ze serveren er buiten drank ook uitstekende maaltijden. Zo lekker dat we er na nog 2 andere gelegenheden geprobeerd te hebben er 3 van de 5 dagen van ons verblijf gegeten hebben. Een echte aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
23 januari 2018 beoordeeld

Ongetwijfeld de sfeervolste en gezelligste pub van de 7 die we in Dublin bezochten. Eigenlijk zijn het 4 grote huiskamers. Je kunt er zowel als koppel als met groepen terecht. Op `onze` zondag af 6 uur een Iers trio met vele meezingers aan de gang.

Reizigers die The Brazen Head bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In The Brazen Head geweest? Deel je ervaringen!