“Wat weggestoken pareltje!”
Beoordeling van Bloom Brasserie

Bloom Brasserie
Geclassificeerd als nr. 7 van 2.935 Restaurants in Dublin
Keukens: Frans, Mediterraan, Wijnbar
Geschikt voor: Barscene, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je denk bij aankomst ‘oei’. Smalle deur. Maar als je binnenbent: ruime knappe zaal en pracht terras! Perfecte service en goede gerechten aan correcte prijzen. Ik ben fan!

Datum van bezoek: juli 2018

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel beoordelingen omdat gastvrouw heel attent iedere bezoeker vraag hoe zij het restaurant gevonden hebben en ter plekke een beoordeling kan invullen.
Eten op zich prima, kleine kaart, maar al met al niets speciaal en zeker geen "nr 1" in Dublin.
Tevens redelijk uit het centrum

Datum van bezoek: juni 2017
18 november 2016 beoordeeld

De toegangsdeur van dit cosy ingerichte restaurant, gelegen aan de Upper Baggot street loop je zo voorbij. Gekneld tussen de buurpanden leidt een houten trap je naar de kelderverdieping waar het restaurant is gelegen. De gezellige ongedwongen sfeer overmand je dadelijk bij het binnen treden. Wij kozen voor één plat diner à la carte. Alle geserveerde gerechten, risotto , zalm of hertenkalf allen waren met culinaire passie klaargemaakt met een rijkelijk en juist smaken pallet. Hier staat een sterk team in de keuken. Het personeel is super galant en vriendelijk. De wijnkaart is beperkt en prijzig, toch wel een minpuntje.
Leuke stek om een winters avondje door te brengen met vrienden.

Datum van bezoek: november 2016
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was weinig gevarieerd en vooral te vet. De gamba's dreven in de olie van m'n bord af, daarbij wat met olie aangemaakte blaadjes sla. Hoofdgerecht: op de steak die ik heb gegeten was ongevraagd veel vette boter geplaatst, daarbij te vette friet en wederom wat met olie aangemaakte blaadjes sla. Het eten van mijn wederhelft (Venison) was niet echt een mooi stukje vlees. Hij heeft de steak opgegeten die ik grotendeels heb laten staan. Behalve dat het eten niet okay was, was het restaurant daarentegen wel heel sfeervol en de ontvangst uiterst vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2016
25 oktober 2016 beoordeeld

De kaart is niet heel uitgebreid maar dat is vaak een goed teken. Een kwalitatief uitstekende kwaliteit menu met voldoende keuzes.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Bloom Brasserie bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In Bloom Brasserie geweest? Deel je ervaringen!