“Authentiek, vriendelijk en gezellig”
Beoordeling van O'sheas Irish Restaurant

O'sheas Irish Restaurant
Reserveren met OpenTable
O'sheas Irish Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 995 van 2.871 Restaurants in Dublin
Keukens: Iers
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: South City Centre
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie in de drukke temple bar buurt rustig wil eten kan hier prima terecht. Wij waren er op de avond voor een rugby interland tegen Schotland zodat het gezellig vol zat maar het eten kwam toch vlot. De lamskoteletten waren lekker maar verwacht geen culinaire presentatie.
De prijs was dan ook heel redelijk zodat ik het ondanks drie bolletjes toch aanbeveel.

25 juli 2017 beoordeeld

Lekker Ierse keuken, porties zijn groot, en niets is hen te veel.
De obers maken grapjes en zijn uiterst vriendelijk. Ook hier een aanrader.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke rustige plek naast de drukke cafe's. Bediening is erg vriendelijk. Het eten is niet heel bijzonder. Vol bord krijg je wel.

22 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De inrichting is niet erg bijzonder maar het eten was lekker, de bediening vlot en vriendelijk en prijs schappelijk. Wij hebben er prima gegeten.

20 februari 2015 beoordeeld

Een uitgebreide kaart met veel spannende gerechten hebben ze hier.
En dan geef je een bestelling op die na een paar minuten weer wordt gecancelled omdat de kok nu 'alleen' maar dit of dat wilt koken.
Dat wilden wij niet en dus zijn we ergens anders naar toe gegaan.

• Sfeer

Reizigers die O'sheas Irish Restaurant bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin
Dublin, Graafschap Dublin

In O'sheas Irish Restaurant geweest? Deel je ervaringen!