“Smakelijke drukte”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Temple Bar
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet gereserveerd en de zaak was vol. We konden even wachten tot een tafeltje vrij kwam. De zaak is klein en we stonden met nog een paar alleen maar in de weg. Het was vol en best veel geluid/herrie door zoveel mensen in kleine ruimte
Het eten is er prima voor een passende prijs. Mijn vrouw wilde een andere risotto dan op de kaart en dat was mogelijk
En ook deze was prima.
Als je een glas wijn besteld kan deze zomaar duur uitvallen dus even letten op “het advies” dat men je geeft...
Een aanrader, gewoon gaan doen.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Wel opletten wanneer ze dure wijn gaan voorstellen. Opletten is de boodschap. Heel lekker gegeten. Wel met 3 aan een klein tafeltje. De kwaliteit van het eten zorgde wel dat we de kleine ongemakken niet te vervelend vonden. Al bij al een aanrader.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat het al bijna 23.00 uur was
Kregen we toch nog een tafel
Heerlijk gegeten en gezellig en vriendelijk personeel
Wel een beetje klein maar zeker een restaurant om aan te raden

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Il Vicoletto hebben wij enorm genoten van de gezelligheid en heerlijke gerechten. Onze voor/hoofd en nagerechten waren allemaal heerlijk bereid. ( zeebaars, Risotto, Spicy Prawns, Tiramisu, Panna Cotta,...) Ook al de andere borden van de andere gasten zagen er echt supergoed uit. Neem daarbij een heel vlotte en aangename bediening en je avond kan niet meer stuk. De rekening was ook nog een meevaller , van een geslaagde avond gesproken.

22 december 2017 beoordeeld

1 December gegeten bij Il Vicoletto. Bij binnenkomst bleek er geen plaats meer te zijn. Toen ik wees op een vrije tafel zei men dat deze over een uur gereserveerd was. Als we binnen een uur weg waren konden we deze tafel krijgen. Dus gedaan. Heerlijk voorgerecht met inktvis gehad en ik heb als hoofdgerecht de pasta met zeevruchten gegeten. Mijn vrouw heeft genoten van de pasta met bospaddenstoelen. Deze was echt fantastisch. Wijn was prima, maar ik heb wel eens lekkere huiswijn gedronken. We hebben geen nagerecht genomen en waren binnen het uur weer weg. Jammer want het is binnen erg gezellig en heel druk.

Reizigers die IL VICOLETTO bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In IL VICOLETTO geweest? Deel je ervaringen!