“Lekker gegeten voor correcte prijs!”
Beoordeling van IL VICOLETTO

IL VICOLETTO
Geclassificeerd als nr. 65 van 2.935 Restaurants in Dublin
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Temple Bar
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Wel opletten wanneer ze dure wijn gaan voorstellen. Opletten is de boodschap. Heel lekker gegeten. Wel met 3 aan een klein tafeltje. De kwaliteit van het eten zorgde wel dat we de kleine ongemakken niet te vervelend vonden. Al bij al een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2018

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat het al bijna 23.00 uur was
Kregen we toch nog een tafel
Heerlijk gegeten en gezellig en vriendelijk personeel
Wel een beetje klein maar zeker een restaurant om aan te raden

Datum van bezoek: maart 2018
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Il Vicoletto hebben wij enorm genoten van de gezelligheid en heerlijke gerechten. Onze voor/hoofd en nagerechten waren allemaal heerlijk bereid. ( zeebaars, Risotto, Spicy Prawns, Tiramisu, Panna Cotta,...) Ook al de andere borden van de andere gasten zagen er echt supergoed uit. Neem daarbij een heel vlotte en aangename bediening en je avond kan niet meer stuk. De rekening was ook nog een meevaller , van een geslaagde avond gesproken.

Datum van bezoek: februari 2018
22 december 2017 beoordeeld

1 December gegeten bij Il Vicoletto. Bij binnenkomst bleek er geen plaats meer te zijn. Toen ik wees op een vrije tafel zei men dat deze over een uur gereserveerd was. Als we binnen een uur weg waren konden we deze tafel krijgen. Dus gedaan. Heerlijk voorgerecht met inktvis gehad en ik heb als hoofdgerecht de pasta met zeevruchten gegeten. Mijn vrouw heeft genoten van de pasta met bospaddenstoelen. Deze was echt fantastisch. Wijn was prima, maar ik heb wel eens lekkere huiswijn gedronken. We hebben geen nagerecht genomen en waren binnen het uur weer weg. Jammer want het is binnen erg gezellig en heel druk.

Datum van bezoek: december 2017
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In het drukke Dublin in een zijstraatje bij Il Vicoletto naar binnen gestapt. Stampes druk maar elke ober kwam
Even gedag zeggen en aangeven dat er zo plekje vrij zou zijn. Naar een paar minuten een tafeltje gekregen. Hele experience was top en het eten een dikke 9!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die IL VICOLETTO bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In IL VICOLETTO geweest? Deel je ervaringen!