“Cosy place”

Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Afhalen
Wijk: South City Centre
10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar cosy plekje in hartje Dublin. Perfect om te lunchen. Breakfast, brunch en/of een lekker stuk taart. Wij kozen voor een avocado toast en het dagsoepje. Uiteraard afgesloten met chocolade taart. Alles super vers. Met 18€ pp hebben we. heel lekker gegeten.

27 februari 2018 beoordeeld

Het stond in mijn reisgids en het was een beleving. Heel mooie lokatie, wel wat klein maar heel gezellig. We vonden gelukkig een vrij tafeltje. Heel veel keuze en heel mooi uitgestald. Heel moeilijk om een keuze te maken. Ook het servies paste helemaal in het geheel. Voor mij een hoogtepunt van deze citytrip.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder per toeval ontdekt. De naam lokte me aan. Wat een assortiment aan zoetigheden! Hier moet ik zeker eens terug komen met mijn dochter.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen gestapt vanwege de leuke uitstraling. Binnen was het erg druk maar we kregen meteen een tafeltje. We besloten om een chai latte met een stuk taart te bestellen. De chocolade taart van mijn tafelgasten was erg lekker maar mijn eigen victorian sponge cake was droog en smakeloos. Gezellig restaurantje maar erg prijzig.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondertussen 2 vestigingen in Dublin. Dicht bij elkaar. Beide erg druk. Wachten op een plekje...is de moeite waard. Heerlijke koffie en taartjes.

Reizigers die Queen of Tarts bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In Queen of Tarts geweest? Deel je ervaringen!