Clyde Court Hotel
Doubletree
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 182 per nacht.

Castle Hotel(Dublin)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 207 per nacht.

Generator Hostel Dublin(Dublin)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dublin Skylon Hotel(Dublin)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Sheldon Park Hotel(Dublin)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

14 november 2015 beoordeeld

Hotel was prima, ligging oke en goede OV verbindig met de Dart vanaf Landsdown road. Het ontbijt was aardig, niet super en de prijs kwaliteit is een beetje zoek.
Al met al een prima verblijf hoor. kamers zijn schoon en stil dat wel.

Kamertip: Verbinding met de Dart was prima naar centrum
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
9 juni 2015 beoordeeld

Klassiek maar schoon en in orde. Locatie is OK, wandelafstand van het centrum en er zijn goede restaurants in de directe omgeving. Het ontbijt is prima. De kamers zijn wat gedateerd maar wel comfortabel.

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
2 juni 2015 beoordeeld

Op een goede lokatie niet zo ver weg van het Centrum , staat in een rustige buurt het 4****Clyde Court Hotel. Hotel op groot perceel, Parkeerterrein.en een ruime hal.
met restaurant, aardige bar. Prima kamers. Verzorgd, schoon en alles in goede staat.
Ik betaalde 270 euro voor 2 nachten. parkeren kosste 10.50 per dag. Redelijke prijzen voor een goed 4 sterren hotel. Voor 10 euro kun je een ontbijt bijboeken. Was ook uitstekend. Het enige wat niet goed was: Internet. Daar moet je voor betalen. Dat is niet van deze tijd. En als je dan gekocht hebt (12.- euro voor 2 dagen) dan heb je wel snel internet ,maar kun je maar met 1 Device tegelijk op de WIFI. Dat kan natuurlijk echt niet meer. Maar afgezien van internet en tenzij je midden in de City wil verblijven, een prima hotel met een goede prijs/waarde-verhouding.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
26 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is gastvrij, personeel is vriendelijk. Er is een goed ontbijtbuffet en de kamer was schoon. Overnachting was €99, een goede prijskwaliteit. Douche was redelijk qua straal, maar je moet wel in bad douchen.
Locatie is ok, op loopafstand van Google HQ

Verbleef: april 2015
2 november 2014 beoordeeld

Hotel ligt buiten het centrum, 25 tot 30 minuten lopen. Entree en lobby ruim opgezet en het hotel heeft een luxe sfeer. Geen sportfaciliteiten in het hotel zelf, wel direct in de buurt. Eten is goed en ook het ontbijt is prima, ruim van keuze. Kamers zijn van alle gemakken voorzien: haardroger en strijkijzer en strijkplank ook aanwezig. Geen minibar, maar de bar in het hotel is een betere optie!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
TulaneManagement, Manager van Clyde Court Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2014

Geachte FrankP18,

Hartelijk dank voor de zeer positieve beoordeling op deze website. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en onze kamers, service en locatie zo waardeert.

We hopen u binnenkort wederom in the Clyde Court Hotel te mogen begroeten.

Met gastvrije groet,
Paul Beehan