Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel was zeer flexibel tijdens de sneeuwstorm Emma. Niet alleen hadden we snel onze kamers, we konden ze ook zonder problemen weer opzeggen om ze later opnieuw te reserveren (vluchten gecanceld ). Ook zeer goede voorzieningen voor (virtuele) vergaderingen. Aangename bar en restaurant.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Ruairi O, General Manager van The River Lee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Dear walterlauwers,

It truly was a pleasure having you with us as our guests and thank you for sharing your experience with others.

We would want all our guests to feel totally spoiled from the moment they arrive to the moment we have to say goodbye and I am simply thrilled that you felt truly pampered by our team.

We look forward to welcoming you back.

Kind regards,
Ruairi O'Connor
General Manager

Beoordeeld op 25 november 2016 via mobiele applicatie

We bezochten onze zoon in Cork toen hij daar woonde. Het hotel is ruim, schoon, het ontbijt is zeer goed (niet inclusief)en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voordeel: je zit dichtbij alles, nadeel: de uitzicht uit de kamer was wat saai.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 9 november 2015

Het hotel is erg mooi en maakte een mooie indruk bij binnenkomst. Het is gelegen net buiten het centrum van Cork. Je kan zonder taxi naar het centrum lopen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De bedden van het hotel zijn prima en de kamers erg rustig. Wifi op de kamer werkt uitstekend en badkamer met apart douche en bad zijn ideaal. Het ontbijt buffet was uitstekend en de smoothy maakte het geheel af. Kortom een heerlijk verblijf.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 september 2015

Heerlijk verwend in een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Voortreffelijk restaurant en bar en nog veel meer goede faciliteiten. Op loopafstand gelegen van het oude centrum van Cork waar veel te zien is.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 27 juli 2015

Een hotel met ruime kamers, een ontbijtbuffet met veel keuze en goede service.
Op loopafstand van het hotel zijn verschillende leuke restaurants te vinden
Het zwembad en de fitness zijn ook zeker aan te raden

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken