Beoordeeld op 25 juni 2018

De binnenkomst was al direct hartelijk en omdat de receptionist erg lang bezig was met het opstarten van zijn reserveringssysteem, kreeg ik een business class kamer.
Prima kamer, schoon en ruim genoeg.
Veel mensen boeken dit hotel omdat het natuurlijk vlak bij het vliegveld ligt, ik heb het geboekt, omdat het dicht bij het centrum van Cork ligt en je hier heel makkelijk je auto kwijt kunt.
Ik vind het persoonlijk een aanrader.
Het aanpalende restaurant Olivo is ook zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
PeterLoughnane, General Manager van Cork Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Dear hendrik6010
Thank you for your review here following your recent stay with us.
I'm glad you enjoyed our facilities, especially Dinner in Olivo. I hope we will have the opportunity to welcome you back to Cork Airport Hotel very soon.
Best Regards
Peter Loughnane & Team

Beoordeeld op 30 mei 2018

We moesten vroeg vliegen, daarom was deze locatie perfect voor ons.We werden met de shuttle bus naar het vliegveld gebracht, wat heel fijn was . Enge nadeel was: De kamer was warm, met open raam geprobeerd te slapen, maar daardoor toch wel last van geluiden van buiten....

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Een perfecte pleisterplaats tijdens sneeuwstorm Emma. Staf was zeer behulpzaam, kamers gerieflijk en proper. Bar en restaurant waren operationeel ondanks het feit dat niet al het personeel op het werk geraakten. Luchthaven op wandelafstand.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 oktober 2017

Een sfeervol airport hotel met een goed restaurant/bar. Waar je prima een paar uurtjes kan doorbrengen.
De ligging van het hotel is ideaal wanneer je erg vroeg op het vliegveld moet zijn.
De kamers zijn eenvoudig maar netjes.

Datum van verblijf: oktober 2017
PeterLoughnane, General Manager van Cork Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Dear Reisgraag001
Thank you for taking the time to post your review here on Tripadvisor following your recent stay with us.
I'm delighted you found the Hotel to be suitable for your needs.
I hope you will choose the Cork Airport Hotel on your next visit to Cork.
Yours Sincerely
Peter Loughnane
General Manager
ploughnane@corkairporthotel.com

Beoordeeld op 30 september 2017

Prettige ontvangst. Efficiënt en schoon hotel. Goede kamer. Fijne badkamer. Vanwege een erg vroege vlucht hiervoor gekozen, plek waar je relaxed kunt verblijven mede door prima restaurant en fitnessruimte. Werkplek op de kamer, goede gratis wifi.

Datum van verblijf: september 2017
PeterLoughnane, General Manager van Cork Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Dear Laidila G
Thank you for your kind comments on Tripadvisor following your recent stay with us at Cork Airport Hotel.
I hope you had a safe journey home and we look forward to welcoming you back to the Cork Airport Hotel on your next visit to Cork.
Best Regards
Peter Loughnane