“the best!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 104,99*
Vanaf
2-daagse Inverness en de Highlands Small Group ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 dingen om te doen in Pitlochry
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld

Fantastische tasting onder leiding van Ian! wat hebben wij geweldig mooie whiskies geproefd waarvan 2 zo uit het vat (Guides Choice Tasting). Als je als whiskyliefhebber in de buurt bent een 'must do'!! en, Ian; you're the best!

1 juni 2018 beoordeeld

Tijdens het bezoek krijg je een kijkje in de 'keuken' van een whiskystokerij. Ben, onze gids, vertelt vol passie over het proces. Het verschil tussen een single malt en een blended whisky is nu ook duidelijk. Een bezoek voor een echte liefhebber. Of er echt een otter in de rivier nabij de distilleerderij zit, zal voor ons een vraagteken blijven.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het vroege tijdstip en de beperkte belangstelling (mijn partner en ik) heeft gids Paul ons een interessante rondleiding door de Blair Athol distillery gegeven. Paul is een enthousiaste verteller en een fijne gids. Een aanrader.

To Paul: thx for the nice tour.

30 november 2017 beoordeeld

Ik heb samen met een vriend de "Platinum Tour and Tasting" gedaan, En van de 5 dagen die we in Schotland zijn geweest. Was dit de meest mooie en bijzondere tour. Hij stak er echt met kop en schouders Boven uit.

David gaf de tour en nam erg de tijd voor ons , en wist er heel veel over te vertellen.
en de whisky's die hebben gehad ... waren fantastisch!!! unieke ervaring!

Bekijk meer beoordelingen
26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist een bezoekje gebracht aan deze destilleerderij. We waren de enigen in de groep dus we hadden een prive rondleiding. Onze gids Jill gaf ons alle ins & outs en was daarnaast ook erg gezellig. Al met al de moeite waard.

Reizigers die Blair Athol Distillery bekeken, bekeken ook

Pitlochry, Perth and Kinross

In Blair Athol Distillery geweest? Deel je ervaringen!