“Fantastisch eten”
Beoordeling van Logierait Inn

Logierait Inn
Geclassificeerd als nr. 4 van 59 Restaurants in Pitlochry
Keukens: Schots
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, goed personeel en heerlijk eten voor een goede prijs! Wat wil je nog meer? Ze serveren alleen hoofdgerechten en nagerechten.

27 oktober 2016 beoordeeld

Een leuk gezellig ouderwets restaurant waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt eten. Gastvrij en vriendelijk personeel. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is, dat ze op maandag en dinsdag niet open zijn.

18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit restaurant zeer sfeervol en de gerechten waren heerlijk en niet te duur. Er was genoeg keus en de bediening was vriendelijk! Op de tafel stond een apparaatje waarmee je de bediening kon waarschuwen. Er was ruime parkeergelegenheid achter het pand. Reserveren is zeker aan te raden!!

24 april 2016 beoordeeld

Je kunt hier prima eten, lekker bij de open haard. Het personeel is een beetje afstandelijk wat jammer is. Ook vragen om service en je bill moet via een soort buzzer. Niets voor zo'n gezellige inn. Het eten was prima, denk eraan dat je hier alleen alcohol mag drinken als je ook iets eet. Daarnaast vreemde regeltjes met fooien. Papiertje staat op tafel hoe ze hier mee willen omgaan. Toch raden we iedereen aan hier eens heen te gaan.

5 augustus 2014 beoordeeld

Je kunt hier helaas niet buiten eten (wel borrelen). In het restaurant zijn overal aparte, gezellige eethoekjes. Omdat het personeel niet alles kan overzien, is er een systeem met drukknoppen om hen op te roepen, dat komen ze meteen. Dat was overigens wel een paar keer nodig, omdat er iets ontbrak bij ons eten/drinken. Mooie menukaart, lekker gegeten.
Als je fooi wil geven, kan je dat bij de uitgang in een potje voor het hele personeel doen.

• Sfeer

Reizigers die Logierait Inn bekeken, bekeken ook

Pitlochry, Perth and Kinross

Pitlochry, Perth and Kinross

In Logierait Inn geweest? Deel je ervaringen!