“Door de bijzondere geschiedenis zeker de moeite waard.”
Beoordeling van Cawdor Castle

Cawdor Castle
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 15,38*
Vanaf
Cawdor Castle Admission Ticket
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 dingen om te doen in Nairn
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten
5 augustus 2018 beoordeeld

Dit kasteel heeft een boeiende geschiedenis. Zeker de meest recente evoluties met betrekking tot de eigenaren zijn erg interessant. Met deze kennis is een bezoek aan dit nog bewoonde kasteel zeker de moeite waard. Neem de tijd om te praten met de suppoosten. Ze hebben mooie verhalen over het kasteel en het interieur.

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kasteel zelf zijn we niet in geweest tijdens ons bezoek aan Cawdor castle maar de buitenkant is in ieder geval fraai. De tuinen er naast zijn heel mooi en je kunt 4 verschillende wandeltrails lopen waarvan wij de blauwe route deden.
Prachtig gebied om te wandelen. Met heel veel grote oude bomen.

31 mei 2018 beoordeeld

Heel mooi kasteel met leuke verhalen. Zeker de moeite te bezoeken. Super vriendelijk personeel. Mooie tuinen ook.

14 februari 2018 beoordeeld

Zowel binnen als buiten erg mooi. Bezoek zeker ook de tuinen (met labyrint en Minotaurus) . De tuinen zijn echt prachtig!

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net iets te hoog geprijsd voor wat het is. Plus: naast het kasteel zijn er ook nog de mooie tuinen (inclusief kunstwerken). Ook positief: in tegenstelling tot andere kastelen is fotograferen wel toegestaan (zonder flits).

AllyRR, General Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

Thanks for your feedback. We feel we are good value versus other attractions in the area and indeed Scotland but this is a personal opinion of course. We are glad you enjoyed the gardens

Reizigers die Cawdor Castle bekeken, bekeken ook

Nairn, Schotse Highlands
Nairn, Schotse Highlands

In Cawdor Castle geweest? Deel je ervaringen!