“Mooi maar duur ”

US$ 16,08*
Vanaf
Cawdor Castle Admission Ticket
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 dingen om te doen in Nairn
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net iets te hoog geprijsd voor wat het is. Plus: naast het kasteel zijn er ook nog de mooie tuinen (inclusief kunstwerken). Ook positief: in tegenstelling tot andere kastelen is fotograferen wel toegestaan (zonder flits).

Datum van activiteit: juli 2017
AllyRR, General Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017

Thanks for your feedback. We feel we are good value versus other attractions in the area and indeed Scotland but this is a personal opinion of course. We are glad you enjoyed the gardens

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit Invergordon zijn we naar Cawdor Castle gereden en hebben hier dit kasteel bezocht. Mooie omgeving en leuk kasteel.

Datum van activiteit: augustus 2016
Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2016

Thank you for visiting and I am pleased you enjoyed your visit.

21 augustus 2016 beoordeeld

10.70 pond voor een vrij beperkt bezoek doorheen het kasteel is prijs/kwaliteit niet goedkoop in vergelijking met veel andere kastelen. Het bezit wel een interessante verzameling mooie antieke Vlaamse wandtapijten. De tuinen errond zijn niet super; er zijn ook buiten het ommuurde domein wandelingen in een natuurlijk bos.

Datum van activiteit: juli 2016
Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016

Thank you for visiting the castle and gardens and I am pleased that you had time to visit the nature trails.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen, je verwacht elk moment de koets met de markiezin, en een lieflijke uitstraling. De ontvangst is vriendelijk en als je binnen bent is er koffie of iets anders ( uiteraard tegen betaling). De rondgang toont een warm ingericht kasteel, dat bewoonbaar is. Na vele ruïnes een verademing. Buiten wachten drie landschappen wild, frans en doolhof. Een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2016
Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2016

Thank you for visiting and posting your comments. We are pleased you enjoyed the castle and gardens.

Bekijk meer beoordelingen
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heel mooie omgeving. Aangezien we moesten betalen om het kasteel en tuinen te bezoeken zijn we een wandeling eronder gaan maken, zeker een aanrader voor wandelaars onder ons, als je het icoon van kasteel volgt kom je op de achterkant van het kasteel uit. De deur was gewoon open en dus hebbe we de tuinen kunnen bezichtigen zonder te betalen ;) maar wij vinden persoonlijk het bos veel mooier dan de tuinen zelf.

Datum van activiteit: juli 2016
Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2016

Thank you for you comments and I am pleased you enjoyed your walk in the big wood.

Reizigers die Cawdor Castle bekeken, bekeken ook

Drumnadrochit, Loch Ness
Nairn, Schotse Highlands

In Cawdor Castle geweest? Deel je ervaringen!