“Vrij duur voor beperkt bezoek”
Beoordeling van Cawdor Castle

Cawdor Castle
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 16,62*
Vanaf
Cawdor Castle Admission Ticket
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 dingen om te doen in Nairn
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten
21 augustus 2016 beoordeeld

10.70 pond voor een vrij beperkt bezoek doorheen het kasteel is prijs/kwaliteit niet goedkoop in vergelijking met veel andere kastelen. Het bezit wel een interessante verzameling mooie antieke Vlaamse wandtapijten. De tuinen errond zijn niet super; er zijn ook buiten het ommuurde domein wandelingen in een natuurlijk bos.

Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Thank you for visiting the castle and gardens and I am pleased that you had time to visit the nature trails.

28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen, je verwacht elk moment de koets met de markiezin, en een lieflijke uitstraling. De ontvangst is vriendelijk en als je binnen bent is er koffie of iets anders ( uiteraard tegen betaling). De rondgang toont een warm ingericht kasteel, dat bewoonbaar is. Na vele ruïnes een verademing. Buiten wachten drie landschappen wild, frans en doolhof. Een aanrader.

Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Thank you for visiting and posting your comments. We are pleased you enjoyed the castle and gardens.

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heel mooie omgeving. Aangezien we moesten betalen om het kasteel en tuinen te bezoeken zijn we een wandeling eronder gaan maken, zeker een aanrader voor wandelaars onder ons, als je het icoon van kasteel volgt kom je op de achterkant van het kasteel uit. De deur was gewoon open en dus hebbe we de tuinen kunnen bezichtigen zonder te betalen ;) maar wij vinden persoonlijk het bos veel mooier dan de tuinen zelf.

Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2016

Thank you for you comments and I am pleased you enjoyed your walk in the big wood.

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kast met zijn kasteeltuinen was adembenemend prachtige onderhouden tuinen met zeer oude bomen. In het kasteel prachtige aangeklede kamers

Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2016

Thank you for visiting and I am pleased that you enjoyed your visit.

Bekijk meer beoordelingen
11 september 2015 beoordeeld

We hebben tijdens ons verblijf in nairn dit kasteel bezocht en de tuin bezichtigd deze pas mooi en zeer goed onderhouden we zijn echter niet in het kasteel zelf geweest

Cawd0r, Manager van Cawdor Castle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2015

Thank you for your feedback and I am pleased you enjoyed your visit.

Reizigers die Cawdor Castle bekeken, bekeken ook

Nairn, Schotse Highlands
Nairn, Schotse Highlands

In Cawdor Castle geweest? Deel je ervaringen!