Clan Macduff Hotel
  • Gratis parkeren
Nevis Bank Inn(Fort William)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 231 per nacht.

Alexandra Hotel(Fort William)
Agoda.com
  • Restaurant
PremierInn.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 162 per nacht.

Inverlochy Villas(Fort William)
  • Gratis parkeren
The West End Hotel(Fort William)
Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 201 per nacht.

Bunroy Park Holiday Lodges & Camp Site(Fort William)(Heel veel waar voor je geld!)
Pitchup.com
  • Gratis parkeren
Fort William Backpackers(Fort William)(Heel veel waar voor je geld!)
Hostelworld.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 670 per nacht.

11 oktober 2016 beoordeeld

Wij kozen het hotel op basis van de commentaren op Tripadvisor. Wij kunnen het echt niet eens zijn met sommige commentaren. De kamer was oké maar niet echt dat je zegt dit is speciaal. We konden de bovenburen horen lopen.
Het diner viel erg tegen, het begon al bij de keuze van het menu. De dame die ons bediende gaf weinig tot geen tijd om het menu te bestuderen en een definitieve keus te maken. De Cullen skunk bevatte dus geen gerookte vis en had weinig smaak terwijl de zalmschotel ook niet erg spannend was. De sausages waren heerlijk van smaak maar de mash te zout, terwijl de haggis schotel wel wat meer haggis had mogen bevatten. Het ijs nagerecht kon men weinig aan verknoeien maar de Cranachan welke geroosterde oatmeal, honing en whisky zou moeten bevatten had wel wat meer van deze componenten mogen bevatten en niet hoofdzakelijk room, en rode bessen zijn wat meer als aardbeien alleen.
Het ontbijt was niet veel beter, lauwe slappe koffie en toast, de sausages hadden geen smaak en de bacon was net karton (de avond tevoren bereidt?).
Sorry, de volgende keer breng ik mijn geld elders heen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
8 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel doet wat degelijk aan en dat is het dan ook. Wel prima service, maar de kamers zijn gehorig en zijn redelijk bedaagd qua inrichting. De TV bijvoorbeeld is ter grootte van monitor van 22 inch.
De service van het personeel is wel top. 's Morgens een full cooked breakfast die keurig wordt uitgeserveerd.
Al met al niet slecht, maar voldoet eigenlijk niet meer aan de huidige standaarden. (geen WIFI in de kamers, maar enkel een relatief zwak signaal in lounge)

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
7 oktober 2014 beoordeeld

Het hotel is mooi gelegen aan een loch. De ontvangst was supervriendelijk. We werden zelfs naar onze kamer gebracht, waarbij gelijk alle faciliteiten werden toegelicht. De kamer was erg ruim met een fijn bed en een goede, schonee badkamer. Bij het ontbijt waren diverse vegetarische opties.
Het hotel/kamer is wel vrij donker ingericht, maar dat hoort bij de stijl. Alles is dik in orde!

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
3 september 2014 beoordeeld

Prima hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Het hotel staat op een prachtige locatie met vanuit het restaurant en vanuit de lobby een prachtig uitzicht over het meer. Dit dankzij de grote ramen.
De kamers zijn prima en het ontbijt uitstekend. Wij hebben er gedurende ons verblijf 2 x gedineerd en het was heerlijk. Een uitgebreide kaart met redelijk prijzen.
De kamers zijn ruim en schoon. Zeker ook het sanitair. Gedurende onze rondreis voor Schotland verbleven wij er 2 dagen en hebben het reuze naar ons zin gehad.
Absoluut een aanrader.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde zijn iets duurder maar kijken uit over het meer.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
31 juli 2014 beoordeeld

Goed onthaal, doch eerder onpersoonlijk, grootschalig hotel, kamers waren correct en badkamer was ok. Het ontbijt niet op aan te merken, maar de zaal gaf de indruk van een drukke refter met weinig frisse keuzes.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie