“Leuke plek om te gaan dineren”
Beoordeling van Encore

Encore
Geclassificeerd als nr. 54 van 302 Restaurants in Inverness
4 weken geleden beoordeeld

Zeer lekker eten en mooie plaats. We hebben hier met het gezin geeeten en dit is ons zeer goed bevallen.
Het dessert was ook de moeite.

Datum van bezoek: augustus 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

Wij kwamen hier toevallig terecht omdat veel resto's vol zaten. Maar wat een heerlijk restaurant. Superlekker eten en heel vriendelijke staff. Een aanrader als je in Inverness bent!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze zoektocht naar een restaurant in Inverness waar veel volgeboekt was die avond kwamen we bij 'encore' terecht. Hier werden we heerlijk verrast met lekker eten zowel voor- als hoofd- als nagerecht en helemaal niet duur. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
6 juli 2018 beoordeeld

Heb hier op vrijdagavond heerlijk gegeten. Er was life muziek, de zaak zat gezellig vol. Ik heb de lamproast genomen, was heerlijk. Mooi portie.

Datum van bezoek: mei 2018
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk ingerichte pub met een verrassende menukaart. De beef stroganoff was heerlijk, net als de cheesecake. Bovendien een grote selectie single malts.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Encore bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In Encore geweest? Deel je ervaringen!