“Excellent!”
Beoordeling van Mustard Seed Restaurant

Mustard Seed Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 262 Restaurants in Inverness
Keukens: Brits
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
8 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten! De schotse steak was heerlijk! De zalm was ook top! Gezellige sfeer met een mooi uitzicht op het water.

20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 12 personen lunchen is vaak een beproeving , maar hier een ' appeltje eitje ' : Goed , snel , attent en niet duur! Een aanrader dus ...

31 augustus 2016 beoordeeld

Eten is een ware culinaire traktatie. Elke gang was een zeer gebalanceerd smaak festijn
Ook de huis wijn, die in aparte flessen werden opgediend was zeer goed van smaak

29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze eerste week in schotland waren we wel klaar met de burgers fish en chips en dergelijke. Ze hebben heerlijke verse vis en service is vriendelijk. Het kan er druk zijn reserveren is aan te raden.

Een TripAdvisor-lid
6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant. Het was druk en de bediening was goed en aardig, maar rende zich ook rot. We hebben lang en lekker gedineerd. De mosselen en zalm waren lekker en de porties waren goed. Gemêleerd publiek, fijne sfeer.

Reizigers die Mustard Seed Restaurant bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In Mustard Seed Restaurant geweest? Deel je ervaringen!