“Gezellig eetcafé naast kasteel van inverness”
Beoordeling van Number 27

Number 27
Reserveren met OpenTable
Number 27 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 19 van 277 Restaurants in Inverness
Keukens: Brits
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Barscene, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, laagdrempelig eetcafé. Goed eten, ik had de Fish. Goede kwaliteit. Het was er ook erg druk wat altijd een goed teken is. De bediening was goed, ondanks dat het zo druk was.

18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben het avondeten gegeten. De bediening is vriendelijk en de ambiance is gezellig. We hebben heerlijk gegeten, alles was goed op smaak en met zorg bereid.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de rand van het centrum van Inverness. Pub én restaurant. Leuke plek met een prima sfeer voor wen pre-dinner beer. Vriendelijke bediening.

27 juni 2016 beoordeeld

Op rondreis door Schotland proberen we zoveel mogelijk lokale gerechten. Number 27 ademt een gezellige sfeer uit. De kip met haggis en aardappelpuree met bloedworst en al het andere lekkers was voortreffelijk! Als afsluiter kregen we whiskey van het huis. Wát een service! Het personeel nam de tijd om ons tips en adviezen voor onze reis te geven.
Het eten, de sfeer en het personeel; helemaal goed!

2 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Fantasievolle menukaart en gerechten die met zorg zijn klaargemaakt. Bediening is professioneel en attent. Relaxte sfeer. Wij konden niet kiezen uit de lokale biersoorten. Men bood aan om van iedere bier een klein 'proef'glas te geven. Dat waren er dus wel 4! Kijk, zo hoort het. Dan geef je natuurlijk een passende tip. Van de 14 dagen dat wij nu in Schotland reizen, is dit nr. 1.

Reizigers die Number 27 bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In Number 27 geweest? Deel je ervaringen!