“Goede steak, maar niet boven gemiddeld”
Beoordeling van McGonagall's Steakhouse

McGonagall's Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 79 van 286 Restaurants in Inverness
Keukens: Steakhouse, Schots
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 juli 2017 beoordeeld

De 10oz ribeye genomen en deze was prima, maar niet beter dan in een gemiddeld steakhouse. Dit gold ook voor de lamsrack.

Datum van bezoek: juli 2017

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk aangekomen in Inverness en we hebben echt zin in een goede steak. Tripadvisor gebruikt en we kwamen terecht bij dit steakrestaurant. Voor een maandagavond zeer druk, alle tafels bezet, dus we hadden geluk dat we vroeg waren. We namen een tomahawk steak voor twee. Een grote schotel met een mega steak met groentjes en frietjes, 2 sausjes, koolsla, champignons en tomaat voor 2 personen en dit voor 54 pond. We hadden meer dan genoeg gegeten en een dessert kon er niet meer bij. Vriendelijke bediening, wel lange wachttijd, veel geurhinder van de keuken (dampkap werkte niet goed denk ik) en iets teveel lawaai. Goede plaats om te eten maar niet voor romantisch dinertje.

Datum van bezoek: juni 2017
24 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het helemaal niets! Echt smakeloos!
Voorgerecht: de garnalen hadden geen smaak met te veel sla. Hoofdgerecht; ribeye de medium steak die zowat welldone was, die door een dot rucola sla met balsamico een vreemde smaak kreeg. Patat was net aan/ net niet gaar met rauwe stukjes er tussen door.
Al met al was het brood vooraf nog het lekkerst. Denk ook dat het restaurant zich meer wil specialiseren in echte schotse gerechten ( veel haggis bonbons/ black pudding te zien op de kaart). Het is in ieder geval geen steakhouse naar onze mening.

Datum van bezoek: maart 2017
20 oktober 2016 beoordeeld

Het eten was erg goed. Vers, bijzondere bereiding en een super vriendelijke bediening. Ik had een heerlijk hoofdgerecht met hert, mash en rode kool, een absolute aanrader!!

Datum van bezoek: oktober 2016
20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

File steak met pepersaus was heerlijk . Het duo van lam was goed bereid maar de porties waren heel klein, slechts 2 kleine stukjes lam en 2 vleeskroketren . Ik heb daar ook de haggis eens geproefd en dat viel erg goed mee, de smaak is vergelijkbaar met bloedpens maar zonder bloed dan. Proberen waard.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die McGonagall's Steakhouse bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In McGonagall's Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!