“Heerlijk gegeten”

Keukens: Brits
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Riverhouse restaurant is een klein restaurant bij de voetgangersbrug over de rivier. Er zijn dus niet heel veel tafels en ze staan dicht op elkaar. Het gevolg is dat je al snel door hebt wat er aan andere tafels gebeurt, terwijl je dat helemaal niet wilt.
Het eten is echt heel goed. We hadden mosselen met curry en gefermenteerde zalm vooraf, en als hoofdgerecht de kabeljauw en de zeebaars. Alles was van topkwaliteit. Ik schrijf dit de volgende ochtend en ik geniet nog van de smaken.
Het is tot nu toe wel het duurste restaurant waar we tijdens deze reis hebben gegeten.

18 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zeevruchten gegeten, klein restaurant met de keuken midden in. Bankjes in het raam zijn aanrader. Lekkere wijnen.

21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten. Voorgerecht Mosselen op z'n Thais en Crabcocktail. Zeebaars en heilbot. En lekkere wijn uit Cornwal, fruitig maar toch droog.

30 juli 2015 beoordeeld

We hadden niet vooraf gereserveerd en zaten op een ongelukkige plaats aan de deur. Maar het eten was zeer goed. Klaar gemaakt in een open keuken met de beste ingrediënten. Vlotte bediening en vriendelijke sfeer. Zeer lekker !

2 juni 2015 beoordeeld

Van de 9 (drie voor, drie, hoofd en drie nagerechten) gerechten was er een zeer ver beneden de maat. Ik zou willen zeggen mocht je er ooit terecht komen, bestel dan geen biefstukje hoe mooi ook aangegeven op het menu. Nagenoeg alle andere dingen waren van zeer hoge kwaliteit.

Reizigers die River House Restaurant bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In River House Restaurant geweest? Deel je ervaringen!