Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.158)
Beoordelingen filteren
2.158 resultaten
Waardering van reizigers
1.108
670
250
73
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.108
670
250
73
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.158 beoordelingen
Beoordeeld op 22 juni 2014

Het Kingsmills hotel in Inverness is gewoon een goed hotel, met vriendelijk personeel, uitstekende kamers en een goede keuken. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Voor elk wat wils. Omdat het hotel erg druk bezet was, verbleven wij twee nachten in een gehandicapten kamer. Het werd ons niet gevraagd en het voelde voor ons niet echt aangenaam. De vele faciliteiten voor gehandicapten deden afbreuk aan het comfort voor niet gehandicapten. Met name de badkamer was voor ons erg onhandig. De wastafel was van een zeer klein formaat en niet geschikt om tanden te poetsen. Verder waren er veel alarmtouwtjes, die voor ons bijna niet te ontwijken waren. De kamer was erg ruim, evenals de kamers van reisgenoten. We hebben, ondanks deze kamer, twee uitstekende nachten in het hotel doorgebracht en tweemaal van een heerlijk diner genoten.

Kamertip: Kamer 17 ligt op de begane grond en is een kamer voor gehandicapten.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 74.136
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 26 juli 2011

Er schieten mij woorden tekort bij het eten van de chef-kok in Kingsmill!
We hadden de meest fenomenale maaltijd in het restaurant van het hotel en wilden dat we langer konden blijven, alleen maar om er te gaan eten.
Wij zijn een gezin van 4 (een kind van 11 en 7).
Ze hadden een geweldige tijd bij het zwembad en vonden het personeel zeer vriendelijk.
The Kings Club kamers waren meer dan we verwacht hadden!
Als we in de buurt zijn zullen we zeker teruggaan!

Bedank acamiolo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
CraigEwan_8, General Manager van Kingsmills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2011
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your very positive review following your recent stay at the hotel. I will enjoy giving chef and his team your feedback. We have had a very busy season and they work very hard, however worth it when we get feedback like yours.

We are the perfect hotel for so many occasions including family breaks.

I look forward to welcoming you back.

Kind Regards


Craig Ewan
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 7 juli 2011

Mijn vrouw en ik verbleven in de Kingsclub vorig jaar, en waren zo onder de indruk dat toen we erover nadachten waar we onze trouwdag zouden vieren, het een gemakkelijk besluit was om hier terug te komen!
De kamers zijn weelderig, en het balkon met uitzicht op de golfbaan biedt de perfecte omgeving om te ontspannen met een glas wijn.
De Kingslub is het ideale toevluchtsoord, met het de bars en restaurants van het centrum (mocht u van décor willen veranderen) op 10 minuten wandelen.
Het gekookte ontbijt was uitstekend, en heeft ons mooi voorbereid op onze reis naar Loch Ness en Urquhart Castle, en onze terugreis.
Als we langer zouden kunnen hebben verbleven - maar we zullen terugkomen.... opnieuw!

Bedank CityHopperAberdeen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
CraigEwan_8, General Manager van Kingsmills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2011
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your guest feedback and your repeat business.

I was delighted that our Kingsclub and Spa did not disappoint as a location for your recent anniversary and you enjoyed some of the hotel's facilities.

looking forward to welcoming you back.

Kind Regards

Craig Ewan
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kingsmills_Hotel, General Manager van Kingsmills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 augustus 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kingsmills_Hotel, General Manager van Kingsmills Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken