“Gezellige pub”

Keukens: Vis en zeevruchten, Schots, Eetcafé, Grill
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen reservering maar konden toch nog een tafeltje bemachtigen. Erg vriendelijk personeel en lekker gegeten. Ze hadden zelfs Heineken van de tap. Goed betaalbare prijzen.

Niet te ver van het centrum maar beter nog, dichtbij ons logeeradres. Als tip gekregen van onze gastvrouw en het was de moeite waard.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige pub nabij het centrum. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Een uitgebreide menukaart met fijne gerechten.
Een aanrader om te bezoeken wanneer je in Inverness bent.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een dinsdagavond in januari 2018 gegeten. Beiden gekozen voor een gerecht van het dagmenu. Voor-, hoofd- en nagerecht gegeten. Heerlijk!

29 juli 2016 beoordeeld

Zoals de naam laat vermoeden, gelegen op de dijk van een kanaal of rivier. Toen wij er waren (op zaterdagmiddag) was het er rustig maar we zaten er niet alleen en da's altijd een goed teken. Het is een pub-restaurant met goede keuken en parking. Vanop die parking word je verleid door heerlijke grillgeuren. Vriendelijke bediening, goedkope lunchformule (soep + maaltijd) en zeer lekker voor die prijs.

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke hertenbiefstuk gegeten.
Groente erbij had wel iets gaarder gekund maar de wijn vergoedde weer veel. Goede sfeer en snelle bediening.

Reizigers die The Waterfront bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In The Waterfront geweest? Deel je ervaringen!