“Goedkope en lekkere lunch, evt. grill”
Beoordeling van The Waterfront

The Waterfront
Geclassificeerd als nr. 13 van 261 Restaurants in Inverness
Keukens: Vis en zeevruchten, Schots, Eetcafé, Grill
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2016 beoordeeld

Zoals de naam laat vermoeden, gelegen op de dijk van een kanaal of rivier. Toen wij er waren (op zaterdagmiddag) was het er rustig maar we zaten er niet alleen en da's altijd een goed teken. Het is een pub-restaurant met goede keuken en parking. Vanop die parking word je verleid door heerlijke grillgeuren. Vriendelijke bediening, goedkope lunchformule (soep + maaltijd) en zeer lekker voor die prijs.

Schrijf een beoordeling

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke hertenbiefstuk gegeten.
Groente erbij had wel iets gaarder gekund maar de wijn vergoedde weer veel. Goede sfeer en snelle bediening.

21 juli 2016 beoordeeld

Bij binnenkomst meteen een overweldigende azijnlucht. Ondanks een tafeltje in de buurt van een open deur bleef dit onaangenaam. Er kon geen glimlach vanaf bij de barman, en het duurde lang voordat we naar ons gereserveerde tafeltje werden gebracht, Het eten was oké, de dames van de bediening ook, maar is zou hier niet nog eens heen gaan en het ook niet aanraden.

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt super lekker gegeten : gegrilde zalm met nieuwe aardappelen en verse groenten : dit restaurant is een aanrader

2 juni 2015 beoordeeld

Fish en Chips niet te eten daar de korst om de vis niet gaar bleek. Varkenslapje leek meer op het vaatdoekje uit de keuken. Patat was overigens wel goed (logisch in een snackbar zou je zeggen)

Reizigers die The Waterfront bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In The Waterfront geweest? Deel je ervaringen!