“Een gezellige en informatieve whiskeytour”

Tomatin Distillery Visitor Centre
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 109,06*
Vanaf
2-daagse Loch Ness, Inverness en de Highlands ...
Geclassificeerd als nr. 4 van 49 dingen om te doen in Inverness
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten
14 augustus 2017 beoordeeld

De relaxte gids legde alles prima uit. We kregen een leuke indruk van hoe whiskey gemaakt wordt. En het was nog lekker ook. Leuk dat de jongste wat fris aangeboden kreeg en dat de chauffeur nog wat meekreeg voor thuis.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke tour gehad. De gids was relaxt en makkelijk. Alle tijd voor vragen, en ook de tour werd niet afgeraffeld. Leuke distilleerderij om te bezoeken. En natuurlijk lekkere whisky!

Louise T, Manager van Tomatin Distillery Visitor Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Hi Ilona,

Thank you for your lovely review, glad you had a relaxed visit with us at Tomatin.

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een leuke interessante tour gehad bij Tomatin. Alles werd duidelijk en op een eerlijke manier uitgelegd. Helemaal geen reclame praatje. Er was ook alle ruimte voor vragen. Aan het eind was het proeven geblazen! Mijn vriend reed, dus hij kreeg een flesje mee. Vond ik een heel goede service!

Louise T, Manager van Tomatin Distillery Visitor Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Hello,
Happy to hear that you and your friend had fun on your tour at Tomatin, hope your friend was also blown away by their whisky tasting when you got home!

21 mei 2017 beoordeeld

Hoewel de gebouwen (van buiten) zeker niet de fraaiste zijn, was dit een bijzonder leuke tour. Door de guide, een vriendelijke vrouw uit Zuid-Afrika, werd er met veel enthousiasme verteld over de geschiedenis van Tomatin, het proces en de whisky. Het maken van foto's was toegestaan. De tasting ging een beetje snel, maar de whisky was lekker. Een aanrader!

Vergeet niet je paspoort mee te nemen, want zelfs van 28-jarigen wordt een paspoort verlangd!

Hi Anne,
Indeed Tomatin is not the prettiest distillery you will ever see, but we love it just the way it is. Glad you enjoyed your tour with Hedy. As for ID, yes in Scotland our licensing laws require us to ask anyone who looks under 25 for some ID to buy alcohol - you are obviously a youthful looking 28 year old!

Bekijk meer beoordelingen
31 oktober 2016 beoordeeld

Wij werden heel goed ontvangen. Maar waren net te laat voor een tour. Wel hebben we enkele Tomatin whisky's geproefd natuurlijk.

Reizigers die Tomatin Distillery Visitor Centre bekeken, bekeken ook

In Tomatin Distillery Visitor Centre geweest? Deel je ervaringen!