“Interessante tour, leuke gids”

Tomatin Distillery Visitor Centre
Geclassificeerd als nr. 7 van 91 dingen om te doen in Inverness
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een leuke interessante tour gehad bij Tomatin. Alles werd duidelijk en op een eerlijke manier uitgelegd. Helemaal geen reclame praatje. Er was ook alle ruimte voor vragen. Aan het eind was het proeven geblazen! Mijn vriend reed, dus hij kreeg een flesje mee. Vond ik een heel goede service!

Louise T, Manager van Tomatin Distillery Visitor Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Hello,
Happy to hear that you and your friend had fun on your tour at Tomatin, hope your friend was also blown away by their whisky tasting when you got home!
You're welcome back anytime,
Slàinte!

Schrijf een beoordeling

21 mei 2017 beoordeeld

Hoewel de gebouwen (van buiten) zeker niet de fraaiste zijn, was dit een bijzonder leuke tour. Door de guide, een vriendelijke vrouw uit Zuid-Afrika, werd er met veel enthousiasme verteld over de geschiedenis van Tomatin, het proces en de whisky. Het maken van foto's was toegestaan. De tasting ging een beetje snel, maar de whisky was lekker. Een aanrader!

Vergeet niet je paspoort mee te nemen, want zelfs van 28-jarigen wordt een paspoort verlangd!

Hi Anne,
Indeed Tomatin is not the prettiest distillery you will ever see, but we love it just the way it is. Glad you enjoyed your tour with Hedy. As for ID, yes in Scotland our licensing laws require us to ask anyone who looks under 25 for some ID to buy alcohol - you are obviously a youthful looking 28 year old!
You're welcome back anytime,
Slàinte!

31 oktober 2016 beoordeeld

Wij werden heel goed ontvangen. Maar waren net te laat voor een tour. Wel hebben we enkele Tomatin whisky's geproefd natuurlijk.

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig weer een rondleiding waarbij je gewoon foto's mag maken. Scott was een zeer deskundige, grappige en bevlogen rondleider, die moeite deed om alle vragen te beantwoorden. Tomatin is een interessante distilleerderij, waar het proces goed uitgelegd is en waar veel zelf gedaan wordt, zoals bijvoorbeeld het kuipen van de vaten. We hadden een wat uitgebreidere tour and tasting gedaan, met 6 drams voor 15 pond niet duur en zeker de moeite waard. We wonnen er na een quizvraag zelfs nog een Tomatin 26yr bij!

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tour omdat De tour en tasting heel vrij en vriendelijk was. Ze bleef maar oude whisky's schenken aan ons.
Echt anders dan andere tours.

Reizigers die Tomatin Distillery Visitor Centre bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands
Inverness, Schotse Highlands

In Tomatin Distillery Visitor Centre geweest? Deel je ervaringen!