“Whisky trip Scotland”

Tomatin Distillery Visitor Centre
Geclassificeerd als nr. 7 van 91 dingen om te doen in Inverness
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Toiletten
31 oktober 2016 beoordeeld

Wij werden heel goed ontvangen. Maar waren net te laat voor een tour. Wel hebben we enkele Tomatin whisky's geproefd natuurlijk.

Schrijf een beoordeling

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig weer een rondleiding waarbij je gewoon foto's mag maken. Scott was een zeer deskundige, grappige en bevlogen rondleider, die moeite deed om alle vragen te beantwoorden. Tomatin is een interessante distilleerderij, waar het proces goed uitgelegd is en waar veel zelf gedaan wordt, zoals bijvoorbeeld het kuipen van de vaten. We hadden een wat uitgebreidere tour and tasting gedaan, met 6 drams voor 15 pond niet duur en zeker de moeite waard. We wonnen er na een quizvraag zelfs nog een Tomatin 26yr bij!

15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tour omdat De tour en tasting heel vrij en vriendelijk was. Ze bleef maar oude whisky's schenken aan ons.
Echt anders dan andere tours.

28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bij Tomatin zeer goed ontvangen, heel interessante rondleiding gehad en een 4 tal van hun single malt whisky's mogen proeven

17 november 2015 beoordeeld

Spuuglelijk gebouw, maar je komt hier niet voor de architectuur. De rondleiding is professioneel. De proeverij boeiend, al is het een beetje raar dat onze gids een geheelonthouder is !?
Reserveren is aan te raden, want er is -zeer terecht- een maximum op de grootte van elke groep. Let op, proeven mag pas vanaf 18jaar, en daar wordt op gecontroleerd, zorg dus dat je je identiteitskaart bij heb.

Reizigers die Tomatin Distillery Visitor Centre bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands
Inverness, Schotse Highlands

In Tomatin Distillery Visitor Centre geweest? Deel je ervaringen!