“Leuk, vriendelijk, veel aandacht”

Tomatin Distillery Visitor Centre
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 127,11*
Vanaf
Whisky Bus Tour from Inverness
Geclassificeerd als nr. 5 van 91 dingen om te doen in Inverness
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Toiletten, Rolstoeltoegang
15 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tour omdat De tour en tasting heel vrij en vriendelijk was. Ze bleef maar oude whisky's schenken aan ons.
Echt anders dan andere tours.

28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bij Tomatin zeer goed ontvangen, heel interessante rondleiding gehad en een 4 tal van hun single malt whisky's mogen proeven

17 november 2015 beoordeeld

Spuuglelijk gebouw, maar je komt hier niet voor de architectuur. De rondleiding is professioneel. De proeverij boeiend, al is het een beetje raar dat onze gids een geheelonthouder is !?
Reserveren is aan te raden, want er is -zeer terecht- een maximum op de grootte van elke groep. Let op, proeven mag pas vanaf 18jaar, en daar wordt op gecontroleerd, zorg dus dat je je identiteitskaart bij heb.

19 oktober 2015 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan de distilleerderij was Louise onze gastvrouw. Ze heeft uitgebreid de tijd genomen om ons rond te leiden en al onze vragen te beantwoorden. Het was heel interessant en indrukwekkend om te kijken hoe Whisky gemaakt wordt.
Tijdens de proeverij was het heel gezellig. Hoewel niet alle smaak-vragen snel beantwoord konden worden, kregen we de kans om verschillende Whiskey's te proeven. Een echte aanrader!

15 september 2015 beoordeeld

Zeer waardevol om te zien wat vooraf gaat bij de productie van whisky. Goede uitleg en heel prettig dat er ook gefotografeerd kon worden. Wat voorraad whisky meegenomen.

Reizigers die Tomatin Distillery Visitor Centre bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands
Inverness, Schotse Highlands

In Tomatin Distillery Visitor Centre geweest? Deel je ervaringen!