“Gezellige bar”
Beoordeling van Dores Inn

Dores Inn
Geclassificeerd als nr. 25 van 277 Restaurants in Inverness
Keukens: Schots, Pub-restaurant, Fusion
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar Inverness, rijdend langs het Meer van Lochness kom je aan het einde van het meer in Dores. Op een plek direct aan de weg vind je deze gezellige bar waar je ook een goede maaltijd kunt eten. Prima lokatie, op onze bezoekdag zondag echt een familieplek.

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een prachtige zonsondergang hebben wij buiten gegeten met zicht op zee. We namen de scampi, fish and chips, mosselen en lamb chops. Het eten was lekker en de prijs-kwaliteit verhouding is goed. De wifi van het restaurant doet het niet, maar wie heeft er wifi nodig met zo'n uitzicht!

29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering konden we toch nog terecht bij Dores Inn omdat een groep niet was op komen dagen. We hebben hier echt heerlijk gegeten. Het is niet groot, erg sfeervol. Zeer vriendelijke bediening.

29 mei 2016 beoordeeld

Het restaurant was vol maar we konden terecht in de pub voor een quick bite: soep met chips en een pint. We zaten samen met anderen aan een grote tafel en konden zo gezellig ervaringen uitwisselen. Een uitstekende prijs voor een goede maaltijd.

11 december 2015 beoordeeld

Lekkere en eerlijke keuken, er zijn regelmatig nieuwe suggesties op het menubord terug te vinden. Er is telkens een gezellige drukte, het is wel zeker aan te raden om te reserveren want het zit vlug vol.
Buiten is er een groot terras met een prachtig zicht op het meer van Loch Ness.

Reizigers die Dores Inn bekeken, bekeken ook

Inverness, Schotse Highlands

In Dores Inn geweest? Deel je ervaringen!