Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in kamer 115. Een mooie kamer maar helaas niet koel te krijgen! Dan wordt slapen een beetje lastig. Een leuke ontvangst en ook attent bij vertrek. De ligging is ideaal tegenover het oude station. Parkeerplaatsen zijn niet overbemeten, maar met een beetje goede wil, lukt het wel. Nog een heerlijke authentieke stijl. Opmerkelijk waren de handdoeken: die waren echt gigantisch groot! Al met al een fijn hotel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 september 2017

Prachtig hotel. Kamer op 2-de etage was groot genoeg, heerlijk rustig en een uitstekend bed. Hotel was volgeboekt. Je kunt er uitstekend eten wat we 2 keer hebben gedaan. De pub zat elke avond vol en is zeer gezellig. Ontbijt uit de kunst en bediening keurig netjes en attent.

Kamertip: Aan te raden. Wal op tijd reserveren.
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

In ons avontuur door de schotse hooglanden hebben we 2 nachten door gebracht in dit hotel. Een prima hotel met voor ons (2 volwassenen & 2 kinderen) een lekker ruime kamer. Het personeep was zeer vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntjes waren dat de wifi op de kamer nihil was (iets wat voor kinderen deze dagen een must is geworden) en dat er geen lift was. Het restaurant is ook zeker een aanrader, alleen houdt er rekening mee dat het erg druk is. Terwijl de prijzen normaal zijn.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Costa del Sol in Schotland... Vreselijke plek, zeer toeristisch, ook erg gericht op Engelsen zelf. Eten vreselijk, echt Engels. Vet, smerig. Deze plek staat overslaan. Rij er omheen. Bezoek het Highland Wildpark, ga er wandelen, maar verblijf er niet!

Kamertip: Geen eenpersoonskamer of de simpelste kamer. Erg lawaaiig achterin. Beter aan de straat kant...
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

De kamer was veel te klein en te warm. Het bed was te smal en het raam bleef niet open staan. De badkamer was keurig, maar je toilettas kon je er niet kwijt. De douche was waardeloos; je voeten werden er nog niet nat! Het ontbijt was perfect! Niets op aan te merken. Het restaurant was ook prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Bij het parkeren moet je net geluk hebben dat er nog een plekje is.

Datum van verblijf: juli 2016