Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.630)
Beoordelingen filteren
3.632 resultaten
Waardering van reizigers
863
1.218
807
454
290
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
863
1.218
807
454
290
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.632 beoordelingen
Beoordeeld op 12 oktober 2017

De eerste kamer die we kregen rook naar schimmel en vocht. Nadat we een andere kamer kregen, bleek hier de verwarming niet te werken ( en het was buiten ca. 10 graden). Daarnaast was de kamer niet schoon ( haren op de grond in de badkamer en op het douchegordijn en in bad). Hoewel we een straalkacheltje kregen om de kamer te verwarmen, bleek dit niet voldoende. Extra dekens gevraagd en gekregen. ‘S avonds nog een tweede straalkachel gevraagd en gekregen, maar de extra dekens waren op. Extra dekbed gekregen.
Ik had van het Hilton een andere standaard verwacht. Ik zou dit hotel zeker niet aanbevelen.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank mwmr75
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iain M, General Manager van Coylumbridge Aviemore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017
Google-vertaling

Dear mwm475,

Thank you for your review on your recent stay and can only say how sorry I was to read your comments.

It certainly sounds like we did not meet any of your expectations on this occasion so please accept our sincere apologies.

Kind regards

Iain Miller
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 augustus 2016

Dit is echt een terug-in-de-tijd ervaring! Het hotel is van 1965 en het lijkt of er de laatste 20 jaar niks meer aan gedaan is. Geen lift, wel 2 verdiepingen (lekker met bagage!).
Douche en andere kranen nauwelijks waterkracht, lastig haren wassen zo, en er kan niks aan worden gedaan (volgens de techneuten).
Ligging is wel mooi, zwembad van hotel is ook goed.
Wij hadden ontbijt en diner inclusief, elke dag hetzelfde buffet, weinig tot geen afwisseling.
Alleen de naam Hilton nog, maar zeker geen (oude) Hilton klasse.

Kamertip: Veel bagage? Kies begane grond zodat je niet alles de trappen op hoeft te zeulen.
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank marcoenjessica
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iain M, General Manager van Coylumbridge Aviemore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2016

Dear marcoenjessica,

Dank u voor de tijd neemt om uw ervaringen met ons en voor jullie reacties die zeer gewaardeerd worden delen. Hoewel het ontbijt hetzelfde blijft bieden we 3 opties voor het diner dat onze gasten zijn vrij om uit te kiezen.

Kind regards

Iain Miller
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2015 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis door Schotland verbleven wij hier met ca 45 mensen.
Het hotel is goed, diner en ontbijt waren uitstekend. Faciliteiten meer dan voldoende. Zeker voor kinderen.
De bediening in het restaurant was niet wat je van een Hiltonhotel verwachten mag. Soms zelfs onprofessioneel.
WiFi in de lobby is gratis maar van slechte kwaliteit.

Datum van verblijf: juni 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank P8902ONjohns
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Iain M, General Manager van Coylumbridge Aviemore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2015
Google-vertaling

Thank you for taking the time to post your review and thank you for your very valuable feedback.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 februari 2015

laatste update van dit hotel was waarschijnlijk bij de opening in 1965. Poetsploeg ontslaan en nieuw team opleiden en inzetten. we zaten vlakbij een airco, dus ramen open laten was vanwege het kabel niet te doen. Keuken was het enige wat de naam Hilton waardig was.

Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
1  Bedank Harrie B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
gmitchcoylum, Guest Relations Manager van Coylumbridge Aviemore Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken