14 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Rory M, General Manager van ibis styles Glasgow Centre George Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

10 april 2017 beoordeeld

Mooi stijlvol hotel met heel vriendelijk en heel behulpzaam personeel. Kamers niet al te groot maar heel zuiver en goed ingericht. Alles in het hotel is keurig in orde.
Ontbijt: sober maar voldoende. Er ligt/staat de hele van alles klaar: croissants, fruit, koffie, fruitsappen.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Carly M, Deputy General Manager van ibis styles Glasgow Centre George Square, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2017

Hi Jac W

Hartelijk dank voor je recensie!

Gelukkig reizen.

Beste wensen

Carly en het team van ibis Styles Glasgow

8 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt midden in het centrum; dichtbij de haltes van bus 500 (airport-shuttle), Vriendelijk personeel. Compacte, maar functionele kamers met geweldige bedden en mooie badkamer. In de kamer USB-aansluitngen; handig.

Het ontbijt is karig. In plaats van het in het hotel te boeken is het smakelijker om dat buiten de deur te nuttigen.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
8 juli 2016 beoordeeld

Mijn vrouw en ik waren er een week te gast. Alles klopte ! Het personeel kwam heel sympathiek over en werkte hard. Het ontbijt was lekker, voor elke smaak was er meer dan genoeg. Voor ons had overigens bij het ontbijt de muziek iets zachter gekund. Begrijp dit niet als mopperen. Voor ons liever wat zachte backroundmusic, maar wanneer het moet rocken en rollen, doen we best mee hoor !

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
28 juni 2016 beoordeeld

Vrij nieuw eigentijds hotel. Vlakbij Argylestreet, midden in centrum. Praktische indeling van de kamer, compleet, comfortabel bed.Uitzicht houdt niet over. Geen Engels of Schots ontbijt, wel anderszins uitgebreid met gezonde producten. Garage 2 straten verder (voor hotelgasten £ 7,--, per dag, juni 2016), met vrij ingewikkelde procedure.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner