28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met goede bedden. Vriendelijke bediening.
Ontbijt prima, vooral Engels ontbijt. Geen kaas helaas.
Royale tijden om te ontbijten. Locatie is prima je loopt zo het centrum in. Rustig op de gangen

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
20 april 2017 beoordeeld

Het hotel ligt vlak bij een groot busstation.Vandaar kan je makkelijk van en naar het vliegveld. De kamers zijn niet al te groot maar voldoen prima. Het bed is 140cm breed.Airco aanwezig op de kamer.Raam kan niet open, ook geen schuif in raam voor echt frisse buitenlucht. Vind ik altijd jammer. En er was geen wc borstel aanwezig. Vreemd. Ontbijt is goed en personeel is vriendelijk.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met een uitgebreid ontbijtbuffet, maar je kunt ook iets bestellen (voor dezelfde prijs). Kamers zijn standaard, maar hebben alles wat je nodig hebt. Locatie is perfect en vriendelijk personeel. Op loopafstand van centraal busstation. Vanuit vliegveld kun je voor 9.5£ retour naar busstation.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
20 oktober 2014 beoordeeld

Prima hotel, geweldige ligging, bijzonder aardig personeel.
Het restaurant van het hotel is het eten lekker, voor leuke prijzen.
Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding.
Het hotel ligt middenin het winkelgebied, erg handig om tussentijds je tassen weg te brengen en jezelf een beetje op te frissen.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
12 april 2014 beoordeeld

vriendelijk onthaal, behoorlijke kamers maar de beloofde goede nachtrust werd voor ons wat teniet gedaan door de harde matrassen. Ook de 2-persooonsbedden mochten voor ons een tikkeltje breder.Het ontbijt voldoet dan weer ruimschoots. Jammer dat de wachttijden bij de liften 's morgens zeer lang kunnen oplopen.

• Verbleef: april 2014, reisde met familie