Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.210)
Beoordelingen filteren
2.209 resultaten
Waardering van reizigers
706
905
398
125
75
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
706
905
398
125
75
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.209 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
14 augustus 2011 beoordeeld

Ik was op zoek naar een Amerikaanse keten van verwachtingen en vond het hier.
We boekten een standaard tweepersoonskamer en waren blij met ons verblijf van 7 nachten.
De kamer was voor vier personen, dus het was een beetje krap, maar we waren alleen in de kamer om te slapen.
Het restaurant bood geweldig eten voor het diner en er werd zelfs pubeten in de bar aangeboden.
Iedereen was uitzonderlijk aardig in dit hotel.
Het conciërgepersoneel was uitmuntend!
Ik vond vooral de gastvrouw in het restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het ontbijt was een beetje prijzig voor 15 pond (met name voor mijn tieners die niet veel aten).
De dinermogelijkheden (in het restaurant) waren geprijsd zoals verwacht, maar ik vond het niet erg om te betalen voor het diner versus ontbijt.
Ik vond de internetkosten niet leuk.
Bij dit type hotel moet de prijs inbegrepen zijn.
Ik hoor echter dat is over zo is in het Verenigd Koninkrijk.
Ik kocht een SIM 3G-kaart voor mijn iPad en kon deze de hele week gebruiken.
Locatie was slechts op een paar blokken van Buchanan Street (geweldige winkels) en de metro Anderston lag op slechts een blok.
Centraal Station was ongeveer drie straten verderop.
Alles lag op loopafstand.

Bedank Tracey M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ronald d, Guest Relations Manager van Glasgow Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ryan G, Guest Relations van Glasgow Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ryan G, Guest Relations van Glasgow Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ryan G, Guest Relations van Glasgow Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken